תגובת רשת "מתאים לי": "הרשת מבקשת לתקן את דבריה של המוכרת בסניף ולהדגיש שההנחות הרשומות על גבי התוויות הן לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים בלבד".

תגובת רשת "אופטיקנה": "בימים אלה נמכרים ברשת דגמים בסוף עונה ומחיריהם בהתאם".

תגובת רשת "רויאלטי": "ההנחה בסך 70% ניתנה ממחיר המחירון, ומיועדת לחברוֹת המועדון בלבד, כאשר הצטרפות למועדון כרוכה בתשלום. כל לקוחה שאינה חברת מועדון משלמת את המחיר המלא".

תגובת רשת "סופר-פארם": "הרשת יצאה במהפכת מחירים בקוסמטיקה. מחיר הבושם, כפי שצולם במצלמה הנסתרת, ירד ל-99 שקלים באופן קבוע ואינו מחיר מבצע. בסופר-פארם נמכרים מדי יום עשרות אלפי מוצרים ואנו עושים כמיטב יכולתנו למנוע טעויות. אנו מודים על הסבת תשומת הלב".

תגובת רשת "אירוקה": "הרשת פועלת על פי חוק. אנו מקפידים להציע ללקוחותינו את המחירים האטרקטיביים ביותר". 

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו