N12
פרסומת

מבצעים פיקטיביים: "תמיד יש הנחה"

בשבוע שעבר דווח בחדשות 2 על הצעת חוק חדשה שאמורה לשים סוף למבצעים הפיקטיביים. ההצעה אמורה להילחם ברשתות שמפרסמות מבצעים, אך לא באמת מורידות מחירים. האם הצרכנים אכן ירוויחו מהמהלך שאמור לעשות סדר בבלגן, וכיצד נערכות הרשתות?

לי אברמוביץ'
פורסם:
הקישור הועתק

תגובת רשת "מתאים לי": "הרשת מבקשת לתקן את דבריה של המוכרת בסניף ולהדגיש שההנחות הרשומות על גבי התוויות הן לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים בלבד".

תגובת רשת "אופטיקנה": "בימים אלה נמכרים ברשת דגמים בסוף עונה ומחיריהם בהתאם".

תגובת רשת "רויאלטי": "ההנחה בסך 70% ניתנה ממחיר המחירון, ומיועדת לחברוֹת המועדון בלבד, כאשר הצטרפות למועדון כרוכה בתשלום. כל לקוחה שאינה חברת מועדון משלמת את המחיר המלא".

תגובת רשת "סופר-פארם": "הרשת יצאה במהפכת מחירים בקוסמטיקה. מחיר הבושם, כפי שצולם במצלמה הנסתרת, ירד ל-99 שקלים באופן קבוע ואינו מחיר מבצע. בסופר-פארם נמכרים מדי יום עשרות אלפי מוצרים ואנו עושים כמיטב יכולתנו למנוע טעויות. אנו מודים על הסבת תשומת הלב".

תגובת רשת "אירוקה": "הרשת פועלת על פי חוק. אנו מקפידים להציע ללקוחותינו את המחירים האטרקטיביים ביותר".