מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס בחודש פברואר 2024 נקבע על רמה של 27%-, כמעט ללא שינוי לעומת ינואר אז עמד המדד על 28%-. בקרב האוכלוסייה הערבית ערך המדד עומד על 46%-, ומצביע על פסימיות רבה יותר לעומת האוכלוסייה היהודית שאצלה ערך המדד עומד על 23%-.

בקרב אלה שאינם מועסקים ערך המדד עומד על 34%-, ומצביע על פסימיות רבה יותר משל המועסקים שאצלם ערך המדד עומד על 24%-.

מדד אמון הצרכנים תחום בטווח שבין מינוס 100 לבין פלוס 100. ככל שערך המדד קרוב יותר לגבול העליון, כך הוא מעיד על אופטימיות גדולה יותר בקרב הפרטים, וככל שערך המדד קרוב יותר לגבול התחתון, כך הוא מעיד על פסימיות רבה יותר. מדד קרוב לאפס מצביע על היעדר ציפיות לשינוי במצב הקיים.

ארבעת המאזנים המרכיבים את המדד נותרו ללא שינוי משמעותי: המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי במדינה בשנה הקרובה עומד על 49%-, בדומה לינואר. המאזן המתייחס לכוונות של הפרטים לרכישות גדולות בשנה הקרובה בהשוואה לשנה האחרונה עומד על 34%-. המאזן המתייחס לשינוי שחל במצב הכלכלי של משק הבית בשנה האחרונה עומד על 18%-. המאזן המתייחס לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה עומד על 6%-.