פרסום ראשון: חברת ויליפוד אוהבת להתגאות במוצריה הזולים, אבל אתמול (שני) פרסמנו לראשונה ב"תוכנית חיסכון" כי למרות ההבטחות – בפועל המחירים עולים, והעלייה פשוט עוברת בשקט מתחת לראדר. רגע לפני שבועות, הבטיחו בחברה שמחירי הגבינות לא יעלו – אבל חמאה בלגית תזנק ב-57%, וגבינת גאודה פרוסות יורו ב- 17%. האורז והטונה יעלו ב-10%. בויליפוד מסבירים שהעלייה בחלק קטן נעוצה בכך שבמשך תקופה לא עלו המחירים.

ההתייקרות לא פוסחת גם על גזרת המתוקים, כשכל מוצרי פררו רושה, נוטלה, קינדר ובואנו יעלו כולם בבין 5-9% בקרוב, ככל הנראה באוגוסט השנה. נציין, שמחירי המוצרים הללו עלו רק לאחרונה. באסם בחרו לבטל מבצעים והנחות לחברות ולרשתות השיווק הקטנות. הדבר מתבטא בעלייה של בין 6-10% במוצרים הבאים: דגני בוקר, קטשופ, מרקים, פתיתים, פסטות ושקדי מרק.

 

מוילי פוד נמסר בתגובה: "על רקע עליות המחירים של השחקניות בשוק החלב, הודיעה חברת הבת יורו מחלבות אירופה כי לפני חג השבועות לא תעלה מחירים למוצרי הגבינות למיניהם אותם היא מייבאת מארצות המקור. עליית המחירים בחלק קטן ממוצרי חברת ויליפוד, דוגמת האורז והטונה, מגיעות לאחר תקופה ארוכה שבה החברה לא העלתה את מחירי המוצרים ועקב עליה חדה במחירי המוצרים בחו"ל החליטה החברה על עליה מתונה של 5% במוצרים אלו. החברה שומרת באופן אסטרטגי על מותגיה כאלטרנטיבה למוצרים איכותיים במחירים מנצחים".

מפרימיום, הנציג הרשמי של מוצרי פררו בישראל, נמסר: "לא מתייחסים לנושאי מחירים בתקשורת. גם החודש לאסם נסטלה יש עשרות מבצעים על מאות ממוצריה ברשתות השיווק והחנויות השונות. כפי שנאמר כבר בעבר, מבצעים משתנים מעת לעת".