לפני שהם הפכו לכוכבי יוטיוב, האחים לבית משפחת לה: בטי, קים, קאט, ווני ואלן, בילו חלק ניכר מילדותם בעזרה להוריהם בניהול המסעדה הווייטנאמית של המשפחה בעיר אלברטה, קנדה.

האחים, שגילם נע בין 13 ל-18 כשהם התחילו את המסע שלהם ביוטיוב, עוד זוכרים איך מיהרו לחזור מבית הספר כדי שיוכלו להתחיל במשמרות שלהם. המסעדה לא הייתה העסק היחיד שמשפחת לה ניהלה, לא בהצלחה רבה, ולאורך השנים הן חוו עוד כישלונות וקשיי פרנסה. "זה היה מלחיץ לנסות ללהטט בין בית הספר לעבודה, במיוחד כשלא היה לנו מספיק כסף לשלם את החשבונות", סיפרה ווני בריאיון לאתר Business Insider, הבת הרביעית שכיום בת 25.

התחביב היחיד של האחים לה היו משחקי וידאו שהם היו רוכשים בכספי הטיפים שלהם. הם נהגו לאסוף לקופה אחת את כל הכסף שהרוויחו, והיו קונים משחק וידאו יחד ומשחקים בו שעות.

אבל הכל השתנה לאחר שקאט הילדה האמצעית, גילתה את יוטיוב. עוד לפני כן קאט התעניינה בצילום, ובשנת 2011 חיברה בין האהבה שלה לגיימינג והאהב לצילום, והשיקה ערוץ יוטיוב כתחביב החדש שלה. "לא חשבתי על זה הרבה. הסרטון הראשון שהעליתי היה סרטון 'Call of Duty Black Ops II', ולא הייתה לו פרשנות כלשהי, כי כשגדלתי, הייתי די ביישנית ולא רציתי שישמעו אותי מדברת," סיפרה אותו ריאיון.

כדי להתגבר על המחסום הזה, היא החליטה לחבר את האחים שלה לתחביב. היא ביקשה מהם להצטרף אליה לסרטונים, ויחד הם התחילו לכתוב תסריטים קומיים למשחקי המחשב בהם שיחקו. אחד המשחקים בהם שיחקו האחים היה המחשב הפופולארי Minecraft, משחק פופולרי הכולל בניית מבנים בעולם וירטואלי תלת ממדי, והחשבון שלהם, שנקרא KREW, התחיל לצבור תאוצה.

"חשבנו שגם אם אף אחד לא יצפה בזה אז זה בסדר, אבל זה יהיה נחמד אם  הדמויות הקטנות שיצרנו בעולם הווירטואלי הסתובבו שם בחוץ", מספר קים, האח השני , שכיום בן 28. " אבל כמה שבועות אחרי שהתחלנו לפרסם בתור KREW, שמנו לב שאנחנו מקבלים תגובות מיותר ויותר אנשים שהתחילו לצפות כשפרסמנו עוד סרטונים, וקיבלנו תגובות נלהבות".

האחים יצרו ערוץ נישה שבו הם ביקשו מהמגיבים להגיד להם מה לבנות ,כדי שיוכלו לנסות לבנות את זה ביחד בסרטון הבא שלהם. "אני חושב שהדינמיקה ביננו פשוט מאוד מהנה ואנשים נהנים לראות את זה", אומר קים.

בתחילה, המשיכו האחים לעבוד בעסק המשפחתי שלהם, שבשלב זה היה הפך לחנות תה, לאחר שהוריהם מכרו את המסעדה, ועשו הפסקות במהלך הצילומים כדי לשרת לקוחות בחנות. "אבל", אמרה קאט, "כשהערוץ שלנו התחיל להמריא הבנו שאפשר להפוך את יוטיוב לקריירה. הרווחנו הרבה יותר כסף ממה שהחנות הרוויחה. היה לנו כסף לשלם את החשבונות, השכירות וההוצאות שלנו".

"חשבנו שיהיו לנו עבודות רגילות"

כיום האחים הם יוטיוברים במשרה מלאה, והם מסוגלים לתמוך כלכלית בהוריהם שמכרו את העסקים הכושלים ויצאו לפנסיה. "הם עשו הרבה בשבילנו אז אנחנו פחות או יותר מחזירים להם על כל השנים", אמר קים.

במבט לאחור על המסע שלהם, האחים עדיין לא מאמינים שלחשבון שלהם מנויים כיום 9 מיליון מנויים, אבל הם טוענים שהחיים שלהם הכינו אותם לזה. "עצם העובדה שהייתי צריכה ללמוד ולעבוד, ולעזור לנהל מסעדה, הכינה אותי לנהל את העסק כיום", מספרת בטי, האחות הבכורה. "הלוואי ויכולתי לחזור ולספר לילדה בת ה-12 כמה החיים שלה יהיו מטורפים".

האחים מקדישים כשמונה עד 10 שעות לכל סרטון, כולל צילום ועריכה. הם גם שידרגו את העסק שלהם שכעת כולל גם אפליקציה ואפילו מרצ'נדייז בדמותם הווירטואלית.

"הסיבה שרצינו להפוך לבעלי עסקים היא כי חשבנו שזה יהיה טוב לילדים שלנו בעתיד", אמר אביהם והוסיף, "לא היה לנו מושג שהתחביב של הילדים שלנו יהפוך לעבודה במשרה מלאה שלהם".

"אנחנו חסרי מילים. לא חשבנו שנגיע לכאן", מודה קאט."רובנו באמת חשבנו שפשוט יהיו לנו עבודות רגילות או שנמשיך לעבוד בעסק של ההורים שלנו. אף אחד מאיתנו לא חשב שנהיה כאן היום, אבל אנחנו ממש גאים", הוסיפה.