19 מיליון דולר בתוך 24 שעות: ויקטור לנגלואה, אומן NFT אמריקאי בן 19 בלבד, קיים מכירה מיוחדת והשיג את הסכום השלישי בגובהו בהיסטוריית שוק ה-NFT. האומן הצעיר, שנמצא שנתיים בתחום, פתח את המכירה ליממה בלבד – והצליח למכור 30,198 מהפרטים שלו ביותר מ-19 מיליון דולר. "לא מצליח לעכל את זה", סיפר. "זה מה שהיה עושה מיכלאנג'לו אם היה לו מחשב נייד ורשתות חברתיות".

לפני שנתיים, לנגלואה, שידוע בכינויו "FEWOCiOUS", רק התחיל למכור את עבודתו. אבל השבוע הגיע להישג אדיר ואף גרם לאתר כריסטי'ס, בית המכירות הפומביות המוכר ביותר, לקרוס לראשונה. מאחר והאתר קרס, המכירה המיוחדת נדחתה ביומיים. גם העיכוב לא מנע מלנגלואה להגיע להישג המרשים – והוא הצליח למכור יותר מ-30 אלף פריטים, שאותם הוא כינה "דמעת צבע" והם מזכירים את הסגנון הקבוע שלו.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by FEWOCiOUS (@fewocious)

לדבריו של האומן הצעיר, ההצלחה בתחום ה-NFT היא רק ההתחלה של חזון גדול יותר שיש לו. לנגלואה סיפר כי הוא מתכנן להקים עולם דיגיטלי, דומה למטאוורס, שנקרא FewoWorld, שבו יהיה כל הפרויקטים שלו. הוא אף סיפר כי הוא עובד על פרויקט NFT נוסף של דמויות קטנות בשם Fewos, שאמורות לאכלס את העולם הדיגיטלי שהוא מתכנן. על הפריטים שמכר במכירה המיוחדת הוא אמר כי מדובר ב"אבן הבנייה" של העולם הדיגיטלי הזה

"היה לי קשה לעכל את ההישג הזה", סיפר לנגלואה לכתב העת פורצ'ן. "איך שאני רואה את זה, זה מה שהיה עושה מיכלאנג'לו אם היה לו מחשב נייד ומדיה חברתית כדי לדבר עם היוצרים הטובים ביותר על פני כדור הארץ".

עם המכירה האחרונה שלו, לאומן הצעיר יש את הכספים לפתח את היצירתיות שלו, וזה בדיוק מה שהוא רוצה. הוא אמר שאין מפת דרכים ברורה לפיתוח של FewoWorld,  אבל הוא רוצה להשתמש בכספים כדי להוסיף עוד אנשים לצוות של שלושה (כולל הוא עצמו) שעוזרים בהפעלתו.

לא משנה מהות התוכניות העתידיות שלו, מכירת "טיפת צבע" היא עדות נוספת לכך ש-FEWOCiOUS ביסס את מקומו בין אמני ה-NFT הפופולריים ביותר. כמעט 20 מיליון דולר באמנות שמכר השבוע מעמידים אותו במכירות של כמעט 50 מיליון דולר תוך קצת יותר משנה. החלקים הפופולריים ביותר שלו עלו כמעט מיליון דולר כל אחד, כשאחד מקטעי ה-NFT הבולטים שלו נמכר בכ-2.8 מיליון דולר בבית המכירות הפומביות סותביס באוקטובר.