פלטפורמה חדשה בשיתוף משפחת סלבס עולמית: Lightricks, חברת ההיי-טק שפיתחה מספר אפליקציות מובילות בעולם העריכה, עיצוב ועיבוד תמונות ווידאו (ביניהן: Facetune2, Videoleap ו-Photoleap) משיקה היום כלי חדש בשם LinkInBio - שיאפשר ליוצרי תוכן להציג את כל עמודי התוכן שלהם במקום אחד. כחלק מהמהלך, החברה גייסה את משפחת ד'אמיליו – כוכבי טיקטוק עולמיים, עם יותר מ-300 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. הבת הצעירה במשפחה, צ'ארלי, הוכתרה ל"מלכת הטיקטוק" בידי עיתון "הניו יורק טיימס".

בשלב זה החברה לא שואפת להתחרות ברשתות החברתיות בהן משתמשים יוצרי התוכן. מטרת המהלך של החברה הוא למעשה להפוך מחברה המספקת כלים בלבד לעריכה ועיצוב, לחברה בעלת פלטפורמה ליוצרי תוכן, המספקת מענה לכלל הצרכים שלהם במקום אחד: כלים, שירותים ייעודיים ומוניטיזציה של היצירות והתכנים. באמצעות הכלי החדש, LinkInBio, עוקבים יוכלו לראות את כלל הפעילויות, הדפים והיצירות הדיגיטליות של יוצרי תוכן בדף אחד – עם קישורים והפניות לכל דבר.

כך ייראה עמוד של אושית רשת בפלטפורמה:

משפחת ד'אמיליו מצטרפת כשותפה, שגרירה של המוצר ובעלת מניות. במסגרת שיתוף הפעולה, יושקו מספר קמפיינים שונים שיקדמו את מוצרי החברה תוך שיפורם על ידי תובנות והצעות אסטרטגיות ממשפחת ד'אמיליו, והם ישתמשו באופן בלעדי ב-LinkInBio של Lightricks בכל עשרות החשבונות שלהם ברשתות החברתיות.

זו לא הפעם הראשונה שהחברה הירושלמית משתפת פעולה עם כוכבים בקנה מידה עולמי לפרסום המוצרים שלהם. בקמפיינים קודמים של החברה השתתפו בני משפחת קרדשיאן, זמרות כמו ליזו ודוג'ה קאט ואושיות רשת כמו כריסי טיגן. בספטמבר 2021 Lightricks השלימה סבב גיוס רביעי של 130 מיליון דולר לפי שווי של 1.9 מיליארד דולר, והודיעה שמרבית ההון שגויס יופנה למהלכים שיבססו את החברה כפלטפורמה ו-one stop shop להשראה, יצירתיות ומונטיזיציה עבור יוצרי תוכן.