אלין כהן היא תופעה יוצאת דופן. כבר בגיל 13 השתתפה בתכנית בערוץ הילדים, והחשיפה הולידה מעריצות שעקבו אחריה ליוטיוב, לטיק טוק ולאינסטגרם – כדי לצפות בסרטוני האיפור שלה. המספרים הגיעו למעל מיליון וחצי עוקבים, וגם חברות הקוסמטיקה הבינו את הפוטנציאל. היא קטפה קמפיינים, שיתפה פעולה עם מותגים בין-לאומיים והוזמנה לשבועות האופנה הגדולים במילאנו ופריז.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

לפני 3 שנים, בגיל 16 בלבד, החליטה כהן לפתוח חברת איפור משלה, והיום המוצרים שלה נמכרים ברשתות גדולות כמו הדיוטי פרי ורשת בי של שופרסל. אם זה לא מספיק היא משרתת כאמן פעיל בצבא, משתתפת בסדרות טלוויזיה ולאחרונה נבחרה כאחת משלושים הצעירים המבטיחים של מגזין פורבס. 3 מפעלי יצור ואריזה נותנים לה שירותים, אחד מהם הוא מפעל 'המשקם' – בו משולבים עובדים עם מוגבלויות.

"אני גאה בעצמי", סיפרה אלין. "על כל שקל שאני מכניסה אני רוצה עוד שקל ואני גאה על זה. המטרה היא להגשים את עצמי. ליצור, לשאוף, לעורר השראה – אבל גם ברור שלייצר כסף. אני אלחם כדי להצליח, להשיג את הדברים שאני רוצה. יש לי המון על הכתפיים מבחירה".

גם במשפחתה של אלין הבינו שהילדה מטילה ביצי זהב. אבא יורם עורך דין במקצועו, ואמא מירי שהייתה מאפרת – כולם שמו את הקריירות בצד והפכו לחלק מהעסק המשפחתי. "צריך להדגיש שההחלטות הן של אלין", אמר אביה יורם כהן. "אני לוקחת את כל הדעות אליי – ובסוף אני מחליטה", הוסיפה אלין.

אלין הצליחה להפוך את המשפחה מגבעת אולגה לגרסה הישראלית של הקרדשיאנס – ונדמה שזו רק ההתחלה. חמושה בסמארטפון שלה היא רוצה לכבוש גם את זירת העסקים הבין-לאומית, והיא לא צריכה טובות מאף אחד: "אני מבינה שאם יש בך את האמביציה ואת הכוח רצון – את יכולה לעשות הכול".