אדם נוימן סימן את המטרה הבאה: אחרי שהסתיים בפיצוץ פרק חללי העבודה השיתופיים של wework, כעת הוא מתעניין בכלי תחבורה שיתופיים ונכנס לשוק בהשקעה גדולה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

נוימן השקיע 10 מיליון דולר והפך לשותף עם שליש ממניות חברת GO TO GLOBAL שמפעילה כלי תחבורה שיתופיים בישראל כמו המכוניות של קאר2גו ואותוטל, האופניים של מו-בייק ועוד. בזכות הסיוע הפיננסי של נוימן החברה תנסה לכבוש את אירופה.

סיפור עלייתו ונפילתו של היזם אדם נוימן היה מפואר במיוחד. היזם הכריזמטי שהקים במו ידיו את חברת הענק wework להשכרת חללי עבודה שיתופיים. החברה שהגיעה לשווי דמיוני אך גם הפסידה סכומי עתק לכל אורך הדרך, ולאחר ניסיון הנפקה כושל – נוימן, המנכ"ל והמייסד הודח מהחברה שאותה הקים.

לאחר הדחתו נפוצו סיפורים סביב האישיות והתנהלותו של נוימן כמנכ"ל. בתחקיר בוולסטריט ג'ורנל סופר רבות על אהבתו למריחואנה וטקילות במהלך ימי עבודה, הוא עצמו נשאר לגור בניו יורק עם אשתו וחמשת ילדיו, מטעמו נמסר לנו היום שהוא לא יכול להתראיין על תקופתו ב-wework בשל תביעה משפטית. אך החל מהיום, כאמור, הוא מצא בית חדש.

דווקא בתקופת הקורונה בחברה מדווחים על עלייה בשימוש בכלי תחבורה שיתופיים, כדי לחסוך עלויות לעומת רכב פרטי או כדי להימנע מצפיפות חברתית בכלי תחבורה ציבוריים מסורתיים. נוימן זיהה כאן הזדמנות לענף בצמיחה, ואפשר להניח שלא יישאר רק שותף שקט, אלא יחל בקרוב להיות מעורב, בתקווה לסיום מוצלח יותר.