תחנת המוניות הוותיקה במרכז עזריאלי בתל אביב תפונה באופן מיידי מהמתחם – ותוחלף בשירות דיגיטלי חדש של Gett (לשעבר גט טקסי). המבקרים והעובדים במגדלי עזריאלי יוכלו להזמין מונית דרך האפליקציה ולבחור באחת משלוש נקודות איסוף במתחם.

עד היום חלו קשיים בהזמנת מונית דרך גט מתוך הקניון ומגדלי עזריאלי, כיוון שה-GPS בסמארטפון לא יודע לאיזה נקודה בדיוק יש להזמין את הרכב במתחם הגדול, שהיציאות בו פונות אל רחובות שונים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

החיבור בין שני הגופים ימשיך גם לשאר מרכזי העסקים, הבילוי והמסחר של קבוצת עזריאלי, שמחזיקה 18 קניונים ברחבי הארץ.

שיתוף הפעולה בין גט לעזריאלי, שהוא הראשון מסוגו בישראל, נועד עבור יותר מ-40 אלף בני אדם שפוקדים את המתחם מדי יום. אותם אנשים מגיעים לקניון, למגדלי המשרדים ואל תחנת הרכבת "השלום", שעקפה באחרונה את "תל אביב מרכז" כתחנת הרכבת העמוסה ביותר בישראל.

בקרוב תשלמו יותר (צילום: החדשות)
תופסים מונית בתל אביב | צילום: החדשות

מאז הקמתו של מרכז עזריאלי לפני כ-20 שנים, פעלה מתחת לקניון תחנת מוניות. החוזה של התחנה עם עזריאלי הגיע לסיומו והוחלט שלא לחדשו. כעת, גט תקבל לידיה את הפעילות בתוך המתחם. גט אינה תחנת מוניות ממשית, כך שלא ניתן יהיה עוד לתפוס מונית במקום והמבקשים לנסוע יצטרכו להזמין את המונית מראש. במקום שבו עמדה תחנת המוניות יוצב סדרן, שיסייע למי שיתקשה טכנולוגית.

במסגרת השקת המיזם מתוכננים מבצעים שונים בהזמנת מוניות לעזריאלי, לרבות חלוקת קופונים לנסיעה בסכום של שקלים בודדים.

מנכ"ל גט ישראל, מארק און, הסביר כי: "החיבור נוצר מתוך רצון לשדרג ולייעל טכנולוגית את מערך ההיסעים לקניון ועמו את חוויית הביקור, ולחסוך זמן וכסף עבור הלקוחות והנהגים".

מנכ"ל מרכז עזריאלי תל אביב, אופיר אורן, בירך גם הוא על שיתוף הפעולה הראשוני: "אנו ממשיכים לפעול כל העת על מנת להטמיע טכנולוגיות חדשות ולהעצים את החוויה לעובדי המשרדים במרכז ולקוחותינו בקניון", אמר אורן.