עם תחילת משבר הקורונה ותחילת הסגר, מחסני חשמל יצאו מבצע של מחירים מוזלים והבטחה של הספקת המוצר אותו תרכשו תוך 72 שעות. הבטחה זו והמחירים האטרקטיביים עודדו לקוחות רבים לרכוש מוצרים בזמן שהותם בזמן ההסגר בתקווה שיקבלו אותם במהרה – אך לצערם גילו במהרה כי מה שרכשו לא יגיע בזמן שהובטח להם. חלק מהלקוחות אפילו לא קיבלו מוצרים שהזמינו ואת שירות הלקוחות של הרשת – לא ניתן היה להשיג. ברשת מחסני חשמל מסרו: "נוצרו עיכובים באספקת המוצרים שעל כל אחד מהם אנו לוקחים אחריות".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

עמוד הפייסבוק של רשת מחסני חשמל התמלא בחוות דעת שליליות של גולשים ובתגובות עוינות על הרשת. "כבר חודש שלם אני מחכה למכונת כביסה", טען אחד הלקוחות. "אם לא יכלו לעמוד בזמני המשלוח שלא יבטיחו לשווא".

עידן גבאי רכש לפני שבועיים טאבלט ורמקול בשביל סבא וסבתא שלו כדי שיהיה להם איך לדבר עם הנכדים בזמן הבידוד - אך המוצר עוד לא הגיע. "באתר הם כתבו משלוחים מהירים בגלל הקורונה ובכלל כל המיתוג נתן תחושה שהם תוך שעה אצלך בדלת", סיפר גבאי. הוא המשיך וסיפר כי במשך שעות וימים הוא ניסה להתקשר אך לא קיבל מענה: "השארתי גם מספר טלפון אך לא חזרו אליו, למה סתם לגרום לאנשים להזמין, אם אתם לא עומדים במשלוחים תעצרו. פשוט משטים באנשים שמחר הכל מגיע. בריונים".

לקוח נוסף בשם עידן הזמין טוסטר אובן לפני למעלה מחודש וקיבל מוצר שונה ממה שהזמין. במשך כשבועיים הוא ניסה לתפוס את שירות הלקוחות של הרשת כדי שיחליפו לו את המוצר או שיחזירו לו את כסף, אבל שוב – לא היה מענה בשירות הלקוחות של החברה. עידן החליט לפנות לנציגים של החברה בפייסבוק והם בחרו לחסום אותו מלהגיב.

יעל קנתה באתר של מחסני חשמל אוזניות, במשך שבועיים המוצר לא הגיע למרות שהבטיחו לה משלוח של עד 72  שעות. היא סיפרה כי למרות שביצעה את ההזמנה איש לא התקשר ליצור איתה קשר לתיאום משלוח אך בהמשך נכתב באתר של החברה כי היא קיבלה את המוצר למרות שהוא לא נמסר לידיה. כשיעל התקשרה לשירות לקוחות היא לא קיבלה מענה. אחרי עשרות טלפונים וכצעד נואש אחרון היא כתבה פוסט בעמוד הפייסבוק של הרשת, "אני מאוכזבת נורא ומוכנה להבטיח שלא אזמין או ארכוש אצלכם שום מוצר בחיים ואמליץ לכל חבריי לעשות אותו הדבר". מיד לאחר מכן התקשרו אליה ממחסני חשמל ודאגו שהמוצר יגיע.

נופר מרגלית כבר פתחה נגד הרשת תלונה במועצה לצרכנות אחרי שבתחילת אפריל רכשה מהם מוצר שעוד לא הגיע. רק לאחר שמילאה את עמוד הפייסבוק שלהם בתגובות ואזהרות לשאר הלקוחות קיבלה זיכוי על הקניה שעשתה. "אם הם לא עומדים בעומס שלא ימכרו, פשוט עוגמת נפש ללקוחות", אמרה. "החנויות סוגרות, לא יכולנו לצאת לקנות וניצלו את המצב לקחת מאיתנו את הכסף".

מרשת מחסני חשמל נמסר בתגובה: "בתקופת הקורונה הספקים, המחסנים המובילים, ונותני השירותים עבדו במתכונת מצומצמת או שלא עבדו כלל ונוצרו עיכובים באספקת המוצרים שעל כל אחד מהם אנו לוקחים אחריות. נכון להיום, כ-2% מתוך עשרות אלפי המוצרים שנמכרו בחודש האחרון טרם הגיעו ליעדם ולכן כל מאמצי החברה נותבו לשחרר את צווארי הבקבוק מול הגורמים השונים ולספק את המוצרים ללקוחות באופן מידי ועד לשביעות רצונם המלאה".