אין ספק שהמשבר האחרון, אותו חוו בעיקר בעלי עסקים, שינה את ההתנהלות הצרכנית וגרם ללקוחות לא למהר לשלוף את הארנק ולבצע עסקאות. עם זאת, ההיסטוריה מלמדת שדווקא אחרי משבר ישנה התאוששות גדולה במיוחד במשק, והנתונים מיום פתיחת העסקים ובעיקר החנויות מצביעים שהצרכן הישראלי בטח ובטח שלא הפסיק לקנות.

גם אם אתן בטוחות שאנשים היום קונים פחות, או מתמקדים במוצרי צריכה בסיסיים בלבד - אל תניחו הנחות מראש, כי דווקא עכשיו בחזרה ההדרגתית לשגרה יש הזדמנות למכור ולעשות יותר כסף.