אריזות ה"פמפרס" מתכווצות – אך המחיר דווקא פחות
במותג הפופולרי "פמפרס" החליטו להקטין את האריזות, כשהחבילות שהכילו עד כה 54 חיתולים - יכילו 38 בלבד. למרות שבחברה מבטיחים שמחיר המדף ירד בהתאם, מבדיקה מול רשתות השיווק נראה שהתמונה שונה לחלוטין

במותג הפופולרי "פמפרס" החליטו להקטין את האריזות - כך פורסם אמש (שני) לראשונה בתוכנית חיסכון. החבילות שהכילו עד כה 54 חיתולים - יכילו 38 בלבד: בחברה מבטיחים שמחיר המדף ירד בהתאם, אך לא ברור אם המחירים יקטנו גם הם, והאם תצא מכך עסקה טובה לצרכנים.
יצרני "פמפרס" הביא לארץ חיתולים שלטענתם הם "מספר אחת בעולם", אך האריזות הגדולות של המותג שאנו רגילים אליהן הולכות להתכווץ בקרוב - ובהרבה. דוגמה אחת להקטנת האריזות של החברה היא שאריזת "שלב 3" המכילה 54 חיתולים – תקטן ותכיל 38 בלבד.
פנינו לרשתות השיווק בנושא בכדי להבין האם אכן תהיה הוזלה במחיר. חלק מרשתות השיווק טוענות שהמחיר ממש לא ירד, כשאחרות טוענות: זה לא ירד באותה המידה. הרשתות שהוזילו את עלות החיתולים, הורידו את המחיר ב-15% בלבד, כאשר הירידה בכמות היא של כ-30%. מוצר זה בדרך כלל נמכר במבצע, אך מבדיקה עולה - זה עדיין לא משתלם לצרכן כפי שמציגים זאת ב"פמפרס".
בחברה טוענים שבאתרי שופרסל וסופר פארם ניתן לראות כי גודל האריזה ירד ב-26%, המחיר לאריזה ירד ב-33% והמחיר לחיתול בודד יורד בכ-7%.