מפעל הפיס
החדשות
החדשות

שופרסל ורמי לוי העלו מחירים - בשוק מיהרו ליישר קו

בדיקת TheMarker: רגע לפני ראש השנה, מתברר כי רשתות המזון הגדולות ייקרו את מוצריהן בעד 5% לעומת אשתקד. את המהלך הובילו אלה שנזקקו למימון - ומצאו אותו בכיסי הצרכנים: רמי לוי שרכש את קופיקס, ושופרסל שהשיקה את Be

עדי דברת-מזריץ | The Marker | פורסם 15/09/19 10:00  | עודכן 15/09/19 11:01
הכי משתלם. רמי לוי שיווק השקמה (צילום: נתי שוחט/פלאש 90, חדשות)
צילום: נתי שוחט/פלאש 90, חדשות
פנדורה