N12
פרסומת

משרד הבריאות השיק קו ב-WhatsApp כדי לענות על שאלות בנושא הקורונה

השירות בקו ישלב מענה על ידי בוט וגם מענה אנושי לשאלות מורכבות - ואמור לייעץ לישראלים איך להתנהל ברקע התפשטות הנגיף. ישראל היא המדינה השנייה בעולם שמקימה קו סיוע כזה. מאט אידמה, קצין תפעול ראשי של WhatsApp: "אנחנו מאוד גאים להשיק היום את השירות הזה בישראל"

עמרי ברק
עמרי ברק
n12
פורסם:
יד מחזיקה לוגו של וואטסאפ
יד מחזיקה לוגו של וואטסאפ | צילום: Ink Drop, ShutterStock
הקישור הועתק

משרד הבריאות השיק היום (חמישי) קו סיוע בנושא הקורונה באמצעות אפליקציית WhatsApp. קו הסיוע הוקם על מנת לתת מענה לשאלות מהציבור בישראל לגבי וירוס הקורונה, וכדי לספק מענה מהיר, עדכני ומהימן ישירות ממשרד הבריאות. איילת גרינבאום אריזון, ראש אגף השירות של משרד הבריאות: "אני מאמינה ששירות הוואטסאפ יאפשר לנו לתת מענה מלא ללקוחות במקום ובזמן שנח להם". המספר שדרכו צפוי לפעול השירות: 050-792-5400.

לעת עתה השירות נמצא בפיילוט במשך מספר שעות ביום וצפוי להתרחב ולאפשר מענה לאורך רוב שעות היום. השירות כולל בוט של קו הסיוע ב-WhatsApp שיוכל לענות על שאלות בעברית לגבי התפשטות הוירוס, וידע לתת ייעוץ רפואי וטיפים שימושיים וקו שני לשאלות מורכבות יותר על ידי נציג.

השירות החדש נוצר בשיתוף פעולה עם חברת WhatsApp הגלובלית, בסיוע פייסבוק בישראל על בסיס הפלטפורמה של חברת קומבוקס, וזאת על מנת לסייע במלחמה בהתפשטות המהירה של הנגיף, ולסייע לציבור להיות בקשר עם הרשויות בתקופה קשה זו.

"אנחנו שמחים על היכולת לספק למשרד הבריאות את הטכנולוגיה שתאפשר לו להשתמש בפלטפורמה של WhatsApp"

מאט אידמה, קצין התפעול הראשי של WhatsApp

בימים הקרובים משרד הבריאות יפרסם את מספר הטלפון של קו הסיוע באתר המשרד, בעמודים הרשמיים של המשרד ברשתות החברתיות ובעיתונים הגדולים. פייסבוק תסייע במימון הפוסטים של משרד הבריאות ברשת החברתית, כדי לתמוך בפרסום המידע. ממשלת סינגפור הייתה הראשונה להשיק קו סיוע על גבי הפלטפורמה של WhatsApp, ומשרד הבריאות בישראל יהיה משרד הבריאות השני בעולם להשיק קו סיוע דומה.

"אנחנו מאוד גאים להשיק היום את השירות הזה בישראל, בייחוד כשישראל היא המדינה השניה בעולם שתפעיל קו סיוע כזה", אמר מאט אידמה, קצין התפעול הראשי של WhatsApp. "אנחנו שמחים על היכולת לספק למשרד הבריאות את הטכנולוגיה שתאפשר לו להשתמש בפלטפורמה של WhatsApp על מנת להגיב לשאלות של אזרחים לגבי וירוס הקורונה באופן אמין ומהיר, על מנת לשמור על בטיחותם של התושבים".

פרסומת

איילת גרינבאום אריזון, ראש אגף השירות של משרד הבריאות בירכה על המהלך: "אני מאמינה ששירות הוואטסאפ יאפשר לנו לתת מענה מלא ללקוחות במקום ובזמן שנח להם". היא הוסיפה: "אנחנו גאים להיות המשרד הממשלתי השני בעולם שמשיק את השירות, ושמחים על האמון שנותנים בנו. הוואטסאפ הוא פרי עבודה משותפת של מספר יחידות במשרד, הסברה, שירות ומחשוב עם פייסבוק ישראל וחברת קומבוקס".