ברשות הפלסטינית זועמים
מבנה אונר"א בעזה, ארכיון | צילום: רויטרס, חדשות

אמש פרסמה סוכנות אונר"א של האו"ם הודעה מוטעית לעיתונות, ובה נכתב כי "חדשות 2 פרסמו הודעת תיקון המכחישה את נכונותן של טענות שפורסמו על ידה בעבר - לפיהן, בין השנים 2008-2009 נורו ממתקני סוכנות אונר"א של האו"ם ברצועת עזה רקטות קסאם לעבר ישראל".

הודעה זו לעיתונות יצאה לכלי התקשורת לאחר שחדשות 2 ניאותה לבקשת אונר"א לפרסם תגובה מטעמה לכתבה של הכתב אוהד חמו ששודרה ביום שבת האחרון ועסקה בפעילות פעילי שמאל בשטחים.

במהלך הכתבה הטיחה פעילה זרה האשמה כי ישראל הפציצה בתי חולים ובתי ספר של האו"ם. בתגובה אמר לה הכתב כי פעילי חמאס פעלו מתוך מתקני האו"ם הללו ונעשו ניסיונות לירות משם רקטות קסאם לעבר ישראל. סוכנות אונר"א פנתה אל חדשות 2 בבקשה לפרסם תגובה על טענות אלו ובתגובה שפורסמה לצד הכתבה באינטרנט, נטען על ידה כי הטענות שהועלו על ידי הכתב, אינן נכונות.

העובדה כי חדשות 2 ניאותה לבקשת אונר"א להגיב לכתבה, הוצגה על ידי דוברי אונר"א באופן מטעה כאילו חדשות 2 חזרו בהם מן הקביעה הזאת, דבר שאיננו נכון כלל.