אישה נוספת התלוננה נגד הפסיכולוג יובל כרמי: ר' הגישה נגדו תלונה במשטרה בסוף השבוע האחרון - כך פרסמנו הערב (שני) לראשונה, אלא שמתברר שהיא התלוננה נגד כרמי לקופת החולים "כללית" שבה הוא מועסק כבר ב-2018, זמן קצר לאחר המפגש עמו, בו לטענתה הוא הטריד אותה מינית. לפני כשבועיים, חשפה אחת המתלוננות נגדו באומץ את סיפורה - מה שהוביל לתלונות של צעירות נוספות. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"הייתי במצוקה אז התקשרתי ושוחחנו, הייתה שיחה נעימה, סיפרתי לו על התחלואה שלי והוא סיפר שעל שלו, אמרתי שאולי הוא יבין אותי", סיפרה ר' בריאיון למהדורה ראשונה. "הייתה פגישה ראשונה נחמדה ושוחחנו, ובפגישה השנייה הוא ביקש שנתחבק חיבוק ידידותי בסוף הטיפול". 

"הוא שאל אותי למה אני לא נמשכת אליו, איזה סוג גברים אני אוהבת. אמרתי לו 'אתה לא הטיפוס שלי', לא הבנתי מה הוא רוצה. הוא הזיז את הכיסא שלו מול הכיסא שלי, ברכיים מול ברכיים ואמר שצריך לעשות תרגיל, אז הוא שם את הידיים שלו על הירכיים שלי ואמר לי לשים את הידיים על הירכיים שלו ועשה טיפול בדמיון מודרך", שחזרה, "בסוף הפגישה הוא ביקש חיבוק, אז נתתי לו חיבוק וממש נגעלתי". 

"יצאתי משם והחלטתי שאני מוחקת את הבן אדם הזה ופשוט נעלמתי לו", הוסיפה ר', "נכנסתי לדיכאון מאוד קשה, מחשבות אובדניות. מצאתי פסיכולוג אחר ברשימה של הכללית, סיפרתי לו מה היה שם והוא אמר שאני צריכה להתלונן".  אותו פסיכולוג אכן הגיש אז תלונה בשמה של ר' נגד ד"ר כרמי - אך דבר לא נעשה. 

לדבריה של ר', ד"ר כרמי "מודע לזה שהוא אדם חולה ובמחלה הזו שנקראת מאניה-דיפרסיה קורה שהמיניות מאוד מוגברת ואין עליה שליטה. הוא צריך לקחת אחריות על עצמו באופן אישי. היה לי ממש קשה ואני יודעת למה לא הלכתי להתלונן לפני זה. מאוד חשוב לי שלא יהיו כאלה דברים במדינה שלנו, שנשים וגברים לא ייפגעו". 

עו"ד רוני אלוני-סדובניק, שמייצגת את ר', מסרה בתגובה: "הגשנו פנייה למשרד הבריאות בדרישה להעמיד לדין את ד"ר כרמי, ולהשעות את רישיונו עד תום ההליכים. בינתיים הגיעה כבר מתלוננת נוספת - ומסתבר שהיא התלוננה נגדו כבר לפני שנתיים. קופת החולים כללית לא עשתה מה שצריך לעשות". 

עו"ד תמי אולמן, שמייצגת את ד"ר יובל כרמי, מסרה: "מדובר בעלילת שווא. מדוע זה פנתה למשטרה רק עתה? אנחנו נקבל את חומר הראיות ונדע כיצד להתמודד גם עם תלונות שווא". 

מטעם קופת החולים כללית נמסר: "ככלל, כל פנייה שמגיעה מטופלת במלוא הרצינות, במקצועיות ובהתאם להנחיות. בשל חיסיון שחל על יחסי מטפל-מטופל, אנו מנועים מלהתייחס למקרים פרטניים".