ניו יורק הבאה בתור?
ניו יורק הבאה בתור? | צילום:

אחת הסוגיות המורכבות ביותר עמן נאלצת ישראל להתמודד במהלך מבצע "צוק איתן" הוא מעמדה בקהילה הבינלאומית והגינויים הנשמעים בעולם על הפעלת כוח מופרז ברצועת עזה. קמפיין הסברה חדש מנסה לשנות את דעת הקהל העולמית על ידי השוואה בין חמאס לבין ארגון הטרור הרצחני דאעש.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בקמפיין שהופץ היום (חמישי) ברשתות החברתיות נראים אייקונים מפורסמים מאירופה וארצות הברית - בהם פסל החירות, המונה ליזה, פסל דוד של מיכלאנג'לו וחייל משמר המלוכה הבריטי - כשהם נטולי ראש, ברמיזה ברורה לסרטון המחריד שפרסם דאעש ובו נראה פעיל הארגון כשהוא עורף את ראשו של עיתונאי אמריקני.

מונה ליזה חסרת ראש
מונה ליזה חסרת ראש | צילום:

"יש כרגע גל של פחד ששוטף את העולם המערבי ואנחנו רוצים לחבר את התמונה המפוקסלת והמעוותת שיש להם", אמר לחדשות 2 Online גיל סמסונוב, שותף במשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב. מאז תחילת מבצע "צוק איתן" התגייסו במשרד על מנת לקדם את ההסברה הישראלית בעולם. "חצי מהמשרד שלנו מוקדש לנושא וכל מי שבא עם רעיון - אנחנו רצים עם זה".

"תמונה מעוותת" | צילום:

"במערב מרחמים על העיתונאי שראשו נערף, ומצד שני מחזקים את חמאס, כאילו מדובר בילדים קטנים ומסכנים, לעומת הרוצחים האכזריים של דאעש", אמר סמסונוב. "הקמפיין הזה נועד להסביר להם שחמאס ודאעש זה אותו הדבר ושישראל היא המעצור בפני הגל האסלאמי המטורף הזה, שאמור להגיע גם לאירופה".

הקמפיין יעצור את
הקמפיין יעצור את "הגל האסלאמי"? | צילום: