כך תוכלו לשפר את התחבורה הציבורית
משרד המבקר פנה לציבור בבקשה לענות על שאלון העוסק בתחבורה הציבורית בישראל. המטרה היא להבין את עמדות הציבור בנושא עבור דוח ביקורת שיפורסם במהלך השנה הבאה. על פי נתוני משרד התחבורה, ברבעון הראשון של 2017 חלה עלייה במספר המשתמשים בתחבורה הציבורית


משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור נערכים לאחרונה לכתיבת דוח ביקורת על התחבורה הציבורית בישראל, שצפוי להתפרסם במהלך השנה הבאה. לשם כך החלו היום (שלישי) לפנות לציבור בבקשה למלא שאלון העוסק באיכות הנסיעה והשירות שלו הם זוכים.
מטרת הפצת השאלון היא לשמוע מציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית על חווית השימוש והנסיעה. על זמן ההמתנה, התדירות, הצפיפות, העלויות, התשתיות ועוד. בנוסף, משרד מבקר המדינה מעוניין לשמוע את אלה שהיו רוצים להשתמש בתחבורה הציבורית אך הדבר לא מתאפשר להם ממגוון סיבות.
השאלון, שעליו ניתן להשיב באתר מבקר המדינה, בעמוד הפייסבוק של המשרד או בלינק המצורף למטה, מתייחס לכל שירותי התחבורה הציבורית בישראל - אוטובוס, רכבת, רכבת קלה, מוניות, מטרוניות ועוד.
על פי נתוני הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, יותר ישראלים בוחרים להשתמש בתחבורה ציבורית. ברבעון הראשון של 2017 השתמשו בתחבורה הציבורית כ-217 מיליון נוסעים - עלייה של 7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
מענה על השאלון: http://wiki.sheatufim.org.il/seker/