המשאית שעוררה דאגה ברחובות (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מתן קאופמן)
המשאית שעוררה דאגה ברחובות | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של מתן קאופמן

לא זמן טוב לקמפיין: רשת הסכינים "ארקוס" עמדה במוקד סערה ברשתות החברתיות, לאחר שפורסמה תמונה של פרסומת לסכינים - מיצג שהטריד רבים בשל הסמיכות לגל פיגועי הסכינים. מדובר למעשה במשאית, בתוכה מוצגת סכין ענקית החותכת עגבניות. לאחר פניות של גולשים רבים - וגם לעג לתזמון הקמפיין ברשת - בחברה התנצלו והבהירו: לא הייתה כוונה לרכב על גל הפיגועים לצרכים מסחריים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"לאחר פרסומים ברשת ובכל מיני קבוצות אנו מבקשים להדגיש, המשאית עם הפרסומת הינה הקמפיין שהיה לנו לחגים ואמור היה להסתיים בסוף החודש", נכתב בעמוד הפייסבוק של החברה. לדבריהם, "בשל החגים, חברת הפרסום טרם הספיקה לשכור את המשאית למפרסם חדש". בחברה ציינו כי המשאית אינה ברשותם.

"במצב נורמלי היינו אמורים ליהנות מכך - כבר בערב שלחו לנו מכרים את התמונה ואנחנו פנינו לחברת הפרסום שלא תפעיל את המשאית מהסיבות המובנות. מכיוון שאנו מכירים את הפוטנציאל של פייסבוק, חשוב לנו להדגיש שאין פה שום ניצול ציני חלילה של המצב שהאמנו לנו עצוב לכולנו", נכתב בהודעת ההתנצלות. 

"נקווה לימים טובים יותר שמשאית פרסום לא תעורר רגשות שלילים. סופשבוע נעים לכולם ושבת טובה ושקטה", סיכמו דוברי החברה.

לפניות לכתב: MatanH@Ch2news.tv

עמוד הפייסבוק של מתן חצרוני