N12
פרסומת

"טיפול בלייזר גרם לכוויות ברגל"

צעירה ממרכז הארץ שילמה על טיפול להסרת שיער בלייזר מרגליה, אך לא תיארה לעצמה שהעור החלק שלו ציפתה יתמלא בכוויות שלא יאפשרו לה לבצע פעולות פשוטות: "זה הותיר בי טראומה". עכשיו היא תובעת

אביבית מיסניקוב
פורסם: | עודכן:
הכוויות ברגל
צילום: חדשות
הקישור הועתק
הכוויות ברגל
הכוויות ברגל | צילום: חדשות

ש', צעירה בשנות ה-20 לחייה ממרכז הארץ, תובעת את חברת "פרופורציה" בטענה שטיפול להסרת שיער גרם לה לכוויות קשות, לצלקות ולכאבים ברגליה. "הטיפול הותיר בי טראומה קשה", סיפרה לחדשות Online.

ש' תכננה זמן מה את טיפולי הלייזר וגם חסכה בשביל כך את מיטב כספה. אך כבר בטיפול הראשון שלה כך היא טוענת כי הרגישה כאב שלא הכירה בעבר. ש' סיפרה על הכאבים למטפלת אך לדבריה המטפלת התעלמה ממנה. "יצאתי מהטיפול כשאני חשה בערה. נסעתי הביתה בקושי רב, ומיד חזרתי לסניף להודיע להם על הנזק", סיפרה ש'.

ממדי הנזק שנגרם לש' התבררו כשהבינה ש' שהיא לא יכולה אפילו להתקלח או ללבוש על רגליה דבר מאחר שהבגדים נדבקו לכוויות שעל גופה. "לא ישנתי בלילות, צרחתי מכאב, לא הצלחתי ללכת ימים שלמים וכל שכן לצאת מהבית מהכאב והבושה", הוסיפה. "הטיפול השאיר בי טראומה קשה ומסקנה שלעולם לא לתת את גופי פעם נוספת לאף מכון".

טיפול בלייזר נגמר בכוויות על כל הרגל
צילום: חדשות

עורכת הדין אושרית פחימה דרורי המייצגת את ש': "מדובר במקרה של רשלנות טהורה בביצוע הסרת שיער בלייזר. למעשה שימוש בעוצמות גבוהות וטיפול אשר אינו בהתאם לגוון עורה של התובעת הוא שהוביל, ככל הנראה, לנזק הקשה ממנו סובלת התובעת עד היום.

עו"ד אושרית פחימה דרורי
עו"ד אושרית פחימה דרורי | צילום: חדשות
פרסומת

"פרופורציה למעשה אף זימנו את התובעת לביקורת וזאת כאשר לאורך כל רגליה ואזור המפשעה מצויות כוויות טריות. לתובעת בוצע "טסט" על ידי הרופאה (ביצוע טיפול) על גבי הכוויות. גם ניסיון התובעת לקבל את תיקה האישי מהנתבעת עבר סרבול ומשיכת זמן רב וארוך של חודשים ארוכים, אשר בסופו גיליונות הטיפול לא נשלחו. נראה כי לנתבעת יש מה להסתיר באי הצגת גיליונות הטיפול".

מרשת "פרופורציה" נמסר: התביעה טרם התקבלה במחלקה המשפטית של החברה והעובדות טרם נבדקו. באופן כללי נציין כי הליך הטיפול בהסרת שיער בלייזר כרוך לעיתים בתופעות לוואי כגון כוויות וכיוצ"ב. כל גורם מקצועי שפועל בתחום מתמודד עם מקרים נדירים מסוג זה. בפרופורציה מקפידים על שקיפות מלאה מול הלקוח ומתן מידע מדויק ומקיף הן בעל פה והן בטופס הסכמה בכתב".

לפניות לכתבת avivitm@ch2news.co.il