N12
פרסומת

המסוק שבו שהה הנשיא הרצוג נחת נחיתת חירום

הנשיא היה בדרך לביקור ניחומים, לאחר טקס לציון מבצע צוק איתן בהר הרצל • "לכולם שלום", נמסר מבית הנשיא • דובר צה"ל מסר: "אין נפגעים ולא נגרם נזק, האירוע מתוחקר"

שושי חתוקה
ניצן שפירא
פורסם:
נשיא המדינה בטקס מצטייני הנשיא ליום העצמאות ה-78
הנשיא הרצוג ארכיון | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
הקישור הועתק

המסוק שבו שהה נשיא המדינה יצחק הרצוג עבר נחיתת חירום היום (חמישי) בגלל פגיעת ציפור. הנחיתה בוצעה בפלמחים. "לכולם שלום", נמסר מבית הנשיא.

הנשיא היה בדרכו לניחום אבלים בכרם מהר"ל, לאחר טקס לציון 12 שנים למבצע צוק איתן בהר הרצל. בטקס האזכרה אמר הנשיא: "כמה למדנו מאותם הקרבות, כמה עברנו באותם שבועות ארוכים וכמה עלינו עוד ללמוד. מן הצד השני של הגדר, יש משהו שתלוי אך ורק בנו - ולא באף צד אחר - והוא החובה להמשיך להפריח ולשקם את הערים והישובים בעוטף".

דובר צה"ל התייחס לנחיתת החירום: "במהלך טיסה שגרתית של נשיא המדינה במסוק צה"ל, נחת המסוק בבסיס חיל האוויר במרכז הארץ בעקבות פגיעת ציפורים. אין נפגעים ולא נגרם נזק".

בהמשך ההודעה נכתב כי "כחלק מנוהל שגרתי, צוות הטיסה הועבר למסוק אחר והמשיך בטיסתו. המסוק הועבר להמשך טיפול של הצוותים הטכניים בחיל האוויר במטרה להשיבו לפעילות רציפה בהקדם. האירוע מתוחקר".