תקרית חמורה אירעה היום (חמישי) במהלך נסיעת אוטובוס של חברת "אגד" בראשון לציון, כשאחד הנוסעים תקף בקללות חריפות את הנהג, לאחר שביקש מנוסע אחר לעטות מסכה. התוקף אף ניסה לפגוע פיזית בנהג, אך הודות למחיצת הזכוכית שהפרידה ביניהם, לא נוצר מגע. למרות הגעת ניידת משטרה למקום, התוקף הצליח להימלט וכעת מתבצעות סריקות בניסיון לאתרו. נהג האוטובוס הגיש תלונה במשטרה בעקבות התקרית.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

האירוע הקשה החל דווקא לאחר שנהג האוטובוס, רחמים כהן, ביקש מנוסע אחר לעטות מסכה. "הרמתי קצת את הקול כדי שישמע, אבל הוא הקשיב והכול היה בסדר", אמר בשיחה עם N12. עם זאת, לאחר זמן קצר נוסע אחר מחלקו האחורי של האוטובוס החל לגדף את כהן ולהטיח בו קללות קשות.

נהג אוטובוס מותקף על ידי נוסע (צילום: אמין קאבגה)
הנוסע בזמן התקיפה | צילום: אמין קאבגה

"בהתחלה התעלמתי מהקללות. אבל כשהוא ניסה לתקוף אותי, זה היה מזעזע", סיפר כהן בכאב. "התכווצתי בכיסא, לא יכולתי לעשות כלום. חשבתי שזה הסוף והתפללתי שהזכוכית לא תישבר, אבל למזלי היא החזיקה. אני נהג כבר 34 שנים ולא ראיתי דבר כזה".

לאחרונה אירעו מספר תקריות דומות שבהן נוסעים תקפו נהגי אוטובוסים, וכהן סבור שחלה עלייה בתופעה החמורה: "זה מרגיש שלתקוף נהג זה בסדר, זה מותר. זה לא שתקפו שוטר". לטענתו, אחת הסיבות לכך היא האחריות הרבה המוטלת על הנהג, שנדרש להעיר לנוסעים ולוודא שהנחיות משרד הבריאות נשמרות באוטובוס.

מחברת אגד נמסר בתגובה לאירוע: "המקרה בו חזיתם כעת, הינו עדות נוספת לסיטואציה הבלתי אפשרית בה מצויים נהגי אגד בשנה החולפת. מציאות של נהיגה תחת מטחי אבנים, תקיפות מילוליות קשות וכפי שראיתם בסרטון תקיפות פיזיות אלימות ומפחידות. לא נשלים עם המשך התופעה. אנו קוראים למדינת ישראל ולמשרד התחבורה למצוא דרך להגן על נהגי התחבורה הציבורית, ויפה שעה אחת קודם".