אחרי שהאוטובוסים נפתחו מחדש לתנועה, הציבור התנפל וכך גם חשבו שיקרה אחרי שיפתחו את הרכבת. למרות זאת, בשבוע האחרון, שבו נפתחה הרכבת מחדש, נסעו בה מדי יום רק כ-55 אלף נוסעים. מדובר בחמישית מהכמות שבתקופת שגרה – שבה מדי יום נוסעים ברכבת כ-250 אלף נוסעים.

 לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

בכל השבוע שבו פעלה הרכבת נסעו בה בערך אותו מספר נוסעים שבדרך כלל נוסעים ברכבת ביום אחד. ביום ראשון בשעות העומס, מה שאמור להיות יום השיא ברכבת, בין השעה 06:00 ל-09:00 בבוקר, נסעו ברכבת רק 25 אלף איש. ביום ראשון, ה-1 במרץ, לפני הגבלות הקורונה, נסעו ברכבת באותן שעות 105 אלף נוסעים –מדובר בצניחה של 76% במספר הנוסעים.

אתמול (ראשון), בפעם הראשונה מאז שהרכבת חזרה לפעול, התגלה חולה מאומת באחד הקווים שלה, בין שדרות לבאר-שבע. זה היה ברור שהתרחיש הזה יתממש במוקדם או במאוחר, אך הוא לא עוזר למפלס החרדה של הנוסעים, שעדיין חוששים לחזור לקרונות בצל הקורונה.

מחר בשעה 6:30 בבוקר ייפתח קו הרכבת המהיר בין ירושלים לתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הקו יפעל בתדירות של שתי רכבות בשעה לכל כיוון משעה 6:30 ועד לשעה 21:30 בימים ראשון עד חמישי, ופעם אחת בשעה במוצאי שבת. בגלל המגבלות, הנסיעה בקווי הרכבת מוגבלת ל-500 נוסעים ומותנית בהנפקת שובר נסיעה מראש.