הקמפיין החדש של דומינוס פיצה ש"עוקץ" את רשתות ההמבורגרים ומשגע את הרשת
בפוסט שהועלה ביממה האחרונה לפייסבוק, מתויגות שורה של רשתות המבורגרים מוכרות בצירוף הכיתוב "מצטערים מראש, בקרוב". בדומינוס שומרים על עמימות, אבל בינתיים הפוסט הפך לויראלי וגרף שורה של תגובות שנונות - גם מצד חברות שלאו דווקא קשורות לאוכל, שניצלו את ההזדמנות והצטרפו לחגיגה


"מצטערים מראש, בקרוב": זה מה שנכתב בפוסט שפרסמה אתמול (שני) רשת הפיצות המפורסמת "דומינוס" בעמוד הפייסבוק העסקי שלה, כשבתחתית הפוסט מתויגות שורה של רשתות המבורגרים ישראליות מוכרות. הרשתות לא נשארו חייבות ותוך זמן קצר ניסחו שלל "עקיצות" משלהן בתגובות לפוסט.
"וול דאן, תנו לי לנחש, כשתאחרו למשלוח תשלחו כפיצוי צ'יפס שום", כתבה בתגובה רשת ההמבורגרים BBB. "אני הכי אוהב את הפיצה שלי בתוך לחמנייה עם בשר ובלי פיצה בכלל", כתבו ב"מוזס" וברשת "בורגרים" הוסיפו: "תארו לכם עולם של מלא פיצות קטנות בכל מיני טעמים... חבל שזה אפשרי רק בהמבורגר".



חוץ מרשתות המזון השונות, גם שורה של חברות אחרות בחרו להצטרף לחגיגה והגיבו לפוסט שהפך במהרה לויראלי. "נשמע כמו משהו שצריך בשבילו ביטוח בריאות", ציינו בחברת הביטוח AIG. ובמכללה האקדמית של וינגייט בחרו להזהיר מפני ההשלכות הבריאותיות של המוצר החדש שדומינוס ככל הנראה תשיק בקרוב: "אחרי שתסיימו עם כל הפיצה הזאת, סליחה, המבורגר, סליחה, פיצה, טוב, בלבלתם! אתם מוזמנים אלינו לאיזה קורס כדי שתלמדו גם איך להוריד את כל הקלוריות האלה".