חופשה מפנקת במלון יוקרתי - עם עשרות עכבישים: רעות גיא ובעלה רק רצו חופשה מפנקת אחרי שנים שלא יצאו לאחת, אלא שמה שחוו במלון היוקרה התברר עד מהרה כסיוט. השניים הזמינו חופשה במלון "סטאי כנרת" שנחשב מלון יוקרתי ומפנק – אך כשהגיעו לחדר, נחרדו לגלות עשרות עכבישים מטיילים בכל פינה.

"נכנסנו לחדר, ומהמנורה המרכזית של החדר נמתחו קורי עכביש ענקיים ומגעילים. לא הודענו למלון בשלב הזה", כתבה בפוסט זועם שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה והפך לוויראלי.

"בשעות הערב יצאנו למרפסת כשלפתע אנחנו רואים שמתוך השמשייה שמעל הראש שלנו יוצאים מלא עכבישים גדולים ומגעילים! הרמנו את הראש וקלטנו שכל התקרה מלאה בהם, גם כל הוויטרינה שממנה יוצאים למרפסת מבחוץ. נכנסנו לחדר וגילינו שהעכבישים נמצאים גם בתוך החדר", הוסיפה.

לדבריה, לאחר שיצרו קשר עם הקבלה – נאמר לה שיגיע איש תחזוקה שיסלק את העכבישים: "כששאלנו את נהג ההסעות שהגיע בטעות לחדרנו אם זה ככה בכל החדרים, הוא עשה פרצוף שכנראה שכן והוסיף שהייתה במלון כבר בעיית יתושים ועכברושים".

אחריו הגיע איש תחזוקה עם מטאטא ויעה שמהר מאוד הבין שהבעיה רצינית ולא ניתנת לפתרון עם מטאטא ויעה והציע לרסס את החדר. "לא הסכמנו כי לא רצינו לישון בחדר עם ריח ריסוס", כתבה.

לבסוף נמסר לזוג שינקו לחלוטין את החדר עבורם תוך שעה וחצי ושבנוסף הם יקבלו פיצוי. החדר נשטף במים – מה שלא פתר לחלוטין את בעיית העכבישים, שככל הנראה לא טופלה במשך חודשים: "בלילה ישנו במיטה מאוד לא נוחה, מעלינו מזגן מרעיש בטירוף וכנראה גם לא נקי כי חזרנו שנינו חולים ועם סיוטי עכבישים".

עכבישים במלון סטאי כנרת
עשרות עכבישים בחדר



לאחר עזיבת המלון, רעות טוענת שהם לא קיבלו שום פיצוי – שלא פנו אליהם בשום צורה, ושאפילו הפקיד בקבלה לא שאל איך היה. לבסוף, לאחר שרעות כתבה מייל זועם למלון ואיימה שתפרסם את הסיפור – חזר אליה מנהל יחסי הציבור אלירון, שהציע לה כפיצוי לילה חינם - בהזמנת לילה נוסף.

רעות סירבה להצעה המעליבה והמוזרה – וסירבה גם להצעה ל"יום חופשי במתקני המלון", שהתברר לה שאפילו לא כלל מסאז'ים, אלא רק שהות בבריכה. לדבריה, הצעות הפיצוי הגיעו לאחר חודש שלם שבו היא ניסתה להשיג נציג מהמלון. גם הצעה לפיצוי במלון בתל אביב לא יצאה אל הפועל, זאת לאחר שלדבריה של רעות, היא נענתה בגסות רוח ובתוקפנות.

"אני מאוכזבת מאוד ומתבאסת שבחרתי כל כך לא נכון את החופשה שלי", חתמה רעות את הפוסט שלה בפייסבוק, "מעבר לחוויה במלון עצמו שהייתה מאכזבת, ההתעסקות והיחס הנוראי מצדם מפריעים הרבה יותר. התנהלות של מלון הכי זול שיש - במחיר הכי יקר שיש. זו רמאות, נוכלות, עבודה בעיניים - ובעיקר עוגמת נפש אחת גדולה".

ממלון סטאי כנרת נמסר בתגובה: "תלונתה של הגברת רעות גיא מוכרת להנהלת המלון. מלון סטאי כנרת מוכר וידוע כמלון יוקרתי המכבד את אורחיו ומעניק להם את השרות הטוב ביותר. צר לנו על אשר קרה בחדרה של האורחת, אך יש להבין שעצם מיקומם של חדרי המלון כצמודים לקרקע מביא מפעם לפעם "אורחים" לא רצויים לחדר על אף פעולות הדברה יזומות ותכופות". 

עוד נמסר מהמלון כי "בעת שהתקבלה תלונת האורחת הוצע לה לעבור לחדר אחר, לסדר אותו ולדאוג לניקיונו עד שיהיה לשביעות רצונה המלאה, אך היא דחתה אותה. תלונתה של האורחת שהתקבלה באמצעות הדואר האלקטרוני אחרי ששבה לביתה, הובנה והוצעו לה אין ספור הצעות כפיצוי אשר את כולן דחתה. לעניות דעתנו, מטרתה העיקרית של רעות גיא היא לפגוע ולהשמיץ את המלון ועובדה שאין גוף במדינה שלא שלחה אליו את תלונתה".