מפעל הפיס
החדשות
החדשות

בחירות 2019: הקמפיין הטוב, הרע והמכוער

הקמפיין של הליכוד אולי ירד נמוך אבל קבע סדר יום, של העבודה היה חד במסריו, בכחול לבן התפזרו לכל הכיוונים והקמפיין של זהות הפך את פייגלין מפוליטיקאי סהרורי למנהיג אלטרנטיבי שסוחף המונים. פאנל העיתונאים מדרג את מדד הקמפיין של בחירות 2019 - המפלגות שנדחקו, המפלגות שהצטיינו ואלה שינצלו היטב את הרגע האחרון

טל גלעדי | דנה גוטרזון | mako | פורסם 09/04/19 17:13 
תשובות של פוליטיקאים (צילום: סטודיו mako)
צילום: סטודיו mako
פנדורה