מצטרף חדש למפלגתו של גדעון סער: בני בגין, חבר הכנסת והשר לשעבר מטעם הליכוד ובנו של ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין ז"ל, הודיע היום (חמישי) על הצטרפותו למפלגת תקווה חדשה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בהודעה שפרסם, נימק בגין את החלטתו ואמר: "דווקא מן הממשלה יוצאות התקפות חריפות, גסות, נגד מוסדות השלטון המרכזיים במדינת ישראל, המוסדות הממלכתיים שלנו. את התופעה הזו צריך להפסיק והדרך להפסיק אותה היא באמצעות החלפת הממשלה".

בני בגין (צילום: חיים צח לע"מ, החדשות12)
בני בגין. חוזר לכנסת | צילום: חיים צח לע"מ, החדשות12

"שמחתי כאשר חברי גדעון, החליט לצאת לצעד הנועז הזה ולהקים מסגרת פוליטית חדשה", המשיך בגין. "על כל אחד מוטלת החובה להשתתף במאמץ הזה ולהביא לחילופי ממשל בישראל". יו"ר המפלגה גדעון סער בירך על הצטרפותו של בגין: "חשוב שישראל תוכל ליהנות מניסיונו העשיר, מתבונתו, שיקול דעתו ומהערכים שהוא מייצג".

תגובת הליכוד לא איחרה לבוא, ובסרטון חדש אמרו: "לא משנה את מי סער יצרף לרשימה שלו - מסי, רונאלדו או קים קרדשיאן - הוא חייב את לפיד ויתר השמאל כדי להקים ממשלה. רק הליכוד יקים ממשלת ימין על מלא".

זאב בנימין בגין, גאולוג בהכשרתו, כיהן כשר המדע בין השנים 1997-1996, וכשר בלי תיק בין השנים 2013-2009 ולתקופה קצרה בשנת 2015. כחבר כנסת מטעם סיעת הליכוד, בגין כיהן בחמש כנסות: ה-14-12, ה-18 וה-20. כעת, הוא צפוי לחזור לקדנציה נוספת בכנסת, הפעם תחת מסגרת פוליטית חדשה.