מתמודד מרשימת "תקווה חדשה" עם התבטאות המנוגדת לעמדה של סער: דני דיין, מספר 11 ברשימת "תקווה חדשה" בראשות גדעון סער, אמר היום (רביעי) בריאיון לרדיו 90, כי "אם תוטל על לפיד הרכבת הממשלה - נשב למו״מ" - זאת בסתירה לעמדתו של יו"ר המפלגה, שאמר לא אחת: "לא אשב תחת לפיד".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

לאחר הפרסום, התייחס דיין בחשבון הטוויטר שלו לדברים וכתב: "ללפיד אין שום סיכוי להרכיב ממשלה. חזרתי ואמרתי את זה לכל אורך הריאיון. לשאלה התיאורטית מה יקרה אם הנשיא בכל זאת יטיל עליו את המנדט עניתי תשובה ששייכת יותר לתחום הנימוסים מאשר לתחום הפוליטי", הדגיש. "אני עוד אלמד שאסור להיות מנומס במערכת בחירות. רק גדעון סער יוכל להרכיב ממשלה".

 יו"ר יש עתיד אומנם לא הכריז על עצמו כמועמד לראשות ממשלה, אבל בריאיון שפורסם אתמול באתר "כל א-נאס", הוא רומז שביכולתו לשמש בתפקיד ותחתיו ישבו האחרים.  לפיד, שמוביל זה זמן רב את גוש המרכז-שמאל ונותר יציב כזה שעומד בראשות המפלגה השנייה בגודלה אחרי הליכוד, הבהיר כי החרמות של בנט וסער הם סתם "דיבורים של קמפיין". 

יאיר לפיד וגדעון סער  (צילום: צילום לפיד: Tomer Neuberg | צילום סער: Yonatan Sindel, פלאש/90 )
יאיר לפיד וגדעון סער | צילום: צילום לפיד: Tomer Neuberg | צילום סער: Yonatan Sindel, פלאש/90

לדבריו, "אלו משפטים שנאמרים בשביל להרוויח איזו נקודה או שתיים. יום אחרי הבחירות יושבים ומדברים. אלה (סער ובנט) אנשים שאני מכיר ויודע לעבוד איתם. יהיה בסדר".