בלעדי | "גם השמאל וגם הימין נגועים, זה ייבוא מאמריקה": מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' צפויה להכניס לכנסת הבאה 6 נציגים לפחות - כשאחד מהם הוא אבי מעוז, יו"ר מפלגת 'נעם' שחברה לרשימתו - מפלגה שנודעת בקו האנטי-להט"בי המובהק שלה. בהקלטות בלעדיות שפרסמנו הערב (רביעי) במהדורה המרכזית, נשמע מנהיגה הרוחני של 'נעם', הרב צבי טאו, בכיר הרבנים בפלג החרדי-לאומי, משרטט את התוכניות לחבר הכנסת לעתיד, כשהנושא הבוער על סדר היום הוא ה"מאבק בלהט"בים". 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"ההומוסקסואלים האלה, סוטי המין האלה, הם אנשים אומללים", אומר הרב טאו. "הם מציעים עכשיו הצעה שלא יגידו 'אבא ואמא'. אתה יכול להגיד 'הורה ראשון' ו'הורה שני'. 'אבא ואמא' זה נקרא משפחה משולבת. אסור להגיד משפחה נורמלית, כי אתה פוגע בהומואים ובלסביות. מה זה פוגע בהם? הם פוגעים בעצמם בצורה איומה כזאת, עד שאסור לרפא אותם. הם מחדירים למשרד החינוך, בכיתות הכי נמוכות, שעוד אין לילדים מושג בכלל, בכיתה א'-ג', מכניסים כבר ערכים של הפוסט-מודרנה, 'ערכים', רעל של הפוסט-מודרנה, מי שמכם? את מי שאלתם?".

"ללמוד תורה לא בשביל לקיימה זה מהדברים הגרועים ביותר. זה כמו שלומדים באוניברסיטה, רק כי זה 'מעניין'"

הרב צבי טאו, מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם

"הבעיה לא רק בכנסת – זו מין 'ממשלת עומק' שבלי שאתה יודע מנהלת אותך ומשתלטת על התרבות. האקדמיה, משרד החינוך, משרד המשפטים, צה"ל. בלשכה מול הרמטכ"ל יש את הגברת המגדרית – היוהל"נית, אייכוויסט נישט. מי שם אותם? מי שאל את העם? אנחנו בדיקטטורה מוסווית, זו לא דמוקרטיה".

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ויו"ר מפלגת נעם אבי מעוז (צילום: N12)
יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ויו"ר מפלגת נעם אבי מעוז | צילום: N12

המנהיג החרד"לי טען שה"תופעה" לא קיימת רק בשמאל - אלא גם בימין: "גם השמאל וגם הימין נגועים. עכשיו יש אפשרות להכניס, לחדור את אבי מעוז לתוך הכנסת, שתהיה התחלה של אחיזה, של מחאה נגד הדבר הזה. יש 120 חברי כנסת שפוחדים לדבר על דברים מסוימים הנוגעים ליסוד האנושות – איש ואישה, אבא ואמא, נאמנות, אישה נשואה. דברים שהם איומים ואי אפשר לתאר בכלל מה הם מרשים לעצמם. זה ייבוא מאמריקה".

"בלשכה מול הרמטכ"ל יש את הגברת המגדרית – היוהל"נית, אייכוויסט נישט. מי שם אותם? מי שאל את העם? אנחנו בדיקטטורה מוסווית, זו לא דמוקרטיה"

הרב צבי טאו, מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם

הרב טאו פירט בפגישה שקיים עם רבנים את חזונו: "אנחנו רוצים שהמדינה כולה תתנהג על פי התורה. בתורה הם ימצאו את כל העוז, האמונה, המרץ ומסירות הנפש הדרושים לעם ישראל בעבודת השם שלו. ללמוד תורה לא בשביל לקיימה זה מהדברים הגרועים ביותר. זה כמו שלומדים באוניברסיטה, זה רק כי זה 'מעניין'". טאו הדגיש כי לא ינוחו עד שהעניין הלהט"בי יירד מסדר היום: "חבר כנסת אחד לא מספיק. הלוואי שיהיו שניים, שלושה וארבעה, אבל זה צריך להתחיל באיזשהו שלב. להפקיר את החזית הזאת זה בלתי אפשרי, בלתי אפשרי!".

לאחר שהמפלגה פרשה בבחירות הקודמות כדי לא "לשרוף" קולות למחנה הימין, בחסות האיחוד החדש יש לה חבר כנסת ראשון מטעמה. אלו רק קטעים קצרים מתוך שיחות ארוכות שנערכו לפני הבחירות, בהן שוטח הרב טאו את האידאולוגיה של המפלגה. הטקסטים חריפים, אבל הוא מדבר בשקט ובנחת. הוא מבקש גם מאנשיו, כולל חבר הכנסת החדש מעוז, להקפיד על הטון: "השם יברך אתכם, תצליחו והכול תעשו ב'נעם'. עובדים למען 'נעם' ב'נעם'. לא בקצף ולא בכעס ולא בזעם ולא בחמה, ולא תצא תקלה מתחת ידכם".

באגודה למען הלהט"ב הגיבו בחריפות לדברים: "נתניהו חצה קו אדום כשהכשיר את מפלגת נעם יחד עם בן גביר וסמוטריץ' לכנסת ישראל. זהו שפל ערכי ומוסרי שמסכן את החיים שלנו. הרצון להכנסתם לקואליציה הוא יריקה בפרצוף בפני מאות אלפי להט"בים וזכותם לביטחון".