יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי אמרה הערב (שבת) בריאיון בפגוש את העיתונות כי כחול לבן צריכה לפרוש ממערכת הבחירות מכיוון ש"המפלגה לא מייצגת שום דבר". היא הבהירה גם שאינה שוללת ישיבה בקואליציה עם בנט וסער.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

מיכאלי אמרה בתחילת הריאיון שאינה מצטערת על כך שלא התאחדה עם מרצ שנמצאת מתחת לאחוז החסימה בסקרים האחרונים. "ניצן הודיע מראש שמרצ תרוץ לבד", השיבה. "אמרתי כבר שמרצ היא מפלגה חשובה והיא תעבור את החסימה. אני אחראית למפלגת העבודה, ומי שצריך לפרוש מהגוש היא כחול לבן שלא מייצגים שום דבר".

על כך שגנץ השווה את עצמו לרבין אמרה מיכאלי כי "יצחק רבין לא היה יושב עם נתניהו עם 3 כתבי אישום". עוד אמרה: "גנץ אומר שלא יישב עם נתניהו מתוך ממשלת נתניהו. במפלגת העבודה לא יהיו עריקים".

יו"ר מפלגת העבודה התייחסה גם לפועלה של המפלגה אם תהיה בתפקידי מפתח. "מצביעים צריכים לדעת מה נעשה עם 70 אחוז מהמפוטרים שהם נשים", אמרה. "משבר הקורונה לא יהיה מאחורינו עד שאחרונת הנשים לא תחזור לעבוד. צריך להשקיע חזרה בחברה הישראלית, הכסף נמצא, זו שאלה של סדר עדיפויות. צריך להקפיא כל הוצאה לשטחי יהודה ושומרון שיהיו במשא ומתן עתידי".

בכחול לבן הגיבו לדבריה של יו"ר העבודה: "מיכאלי לא חלמה לעשות מול נתניהו מה שגנץ עושה כבר חודשים, זה מסביר את נהירת ותיקי המפלגה לשעבר אלינו".