יושב ראש הקואליציה מיקי זוהר התייחס הלילה (בין שלישי לרביעי) לתוצאות המדגמים ולתוצאות האמת שמתחילות לזרום אל האולפנים, והציג אפשרות מעניינת שעומדת בפני נתניהו בדרכו להשגת 61 המנדטים הדרושים להקמת הממשלה. לטענת זוהר, נפתלי בנט ואיילת שקד, שמסתמנים כלשון המאזניים בבחירות, עשויים להשתלב בליכוד ולסייע לראש הממשלה להקים קואליציה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

באולפן חדשות 12, נשאל זוהר על האפשרות שראשי ימינה, שיחסיהם עם נתניהו ידעו ימים טובים יותר, יקבלו שריון בליכוד בתמורה להצטרפותם לממשלה עתידית, זאת בהמשך לקריאתו של נתניהו ליריביו מהימין לחבור אליו. "אם וכאשר בנט ושקד ישלימו 61, הם ייענו בחיוב", אמר זוהר. על האפשרות שדווקא חברי ליכוד יחברו למפלגות אחרות, זוהר טען בתוקף ש"אין עריקים בליכוד".

השרים שפוטרו, בנט ושקד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90‎, חדשות)
נפתלי בנט ואיילת שקד. בקרוב בליכוד? | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90‎, חדשות

עם זאת, הוא הסתייג והדגיש שהדרך להקמת הקואליציה עדיין ארוכה: "אנחנו מותשים. רוצים שתקום פה קואליציה אבל זה לא תלוי רק בנו, אלא בתוצאות האמת". הוא הדגיש שהמשימה החשובה ביותר היא הקמת ממשלה ומניעת בחירות חמישיות, אך הביע חשש מההמשך: "בפעמים הקודמות המעטפות הכפולות לא שיחקו לטובתנו. מאוד מקווה שיהיו לנו 61 מנדטים, כרגע זה לא נראה כך".

זוהר טען שאין תרחיש שבו אדם אחר ירכיב את הממשלה: "נחכה להמלצות לנשיא. אם לא יהיו לנו מספיק המלצות, אחרים ינסו להרכיב משהו זמני, יתחילו להתברבר בתוך עצמם - וכורח המציאות יהיה בחירות חמישיות, שהעם שלנו לא צריך". בנוסף, הוא טען שאין קונסטלציה שבה נפתלי בנט יהיה ראש הממשלה, והתייחס בביטול לאפשרות של הקמת ממשלת אחדות נוספת: "ניסינו פריטטיות, רוטציה - זה לא עובד. זה ירד מהשולחן".