"איימו עליי ועל ילדיי, לא ישברו אותי": בריאיון ראשון מאז ששוריינה ברשימת הליכוד לכנסת, השרה אורלי לוי-אבקסיס משיבה לכל מי שמתקיף אותה - לא מתחרטת על הסיבוב הגדול שעשתה בפוליטיקה הישראלית מריצה עצמאית, דרך חבירה לעבודה ולמרצ ברשימה אחת ועד לשיריון בליכוד - ובעיקר לא מרגישה שיש לה על מה להתנצל. עוד היא מפנה אצבע מאשימה לעבר כל מי שתקף אותה - ובהם גם אנשים שלטענתה, איימו עליה.    

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"כועסים עליי שטרפדתי את החלום שהוא חלום בלהות להרבה מאוד ישראלים, של הקמת ממשלה בתמיכת בל"ד תומכי הטרור", אמרה השרה לוי-אבקסיס בריאיון ל"שישי בחמש" עם גדעון אוקו. "לא הייתי בשמאל, תהום פעורה ביני לבין מרצ. הליכוד זה הבית שבו גדלתי ושינה את פני החברה בישראל. חשבו שאהפוך להיות בובה של חוטים". 

לוי-אבקסיס, שכזכור התמודדה ברשימה אחת יחד עם העבודה ומרצ בבחירות הקודמות, ואחריהן הצהירה על תמיכתה בגוש הימין בהנהגת נתניהו - צעד שעורר מתקפות חריפות במיוחד עליה - טוענת שבזמן שאחרים עוברים בין מפלגות לא מתקיפים אותם - ואותה כן: " את יפעת שאשא-ביטון התקשורת מחבקת, אבל כשאני עושה את זה התקשורת תוקפת. יש פה ניסיון להנדס את התודעה של הציבור וניסו לעשות לי חיסול פוליטי". 

"מטורפים ומוסתים קיללו ופגעו בי ובילדות שלי, עבריינים אלימים ופוגעניים" 

עוד חושפת השרה בריאיון שמבקריה פגעו בה ובבני משפחתה - וכינתה אותם 'עבריינים': "בשנה שעברה קראו לי מלכת אסתר, נעמדתי באומץ ושילמתי מחיר. הטרידו אותי, פגעו בי, איימו על חיי וחיי ילדיי, שיזרקו לי רימונים לחצר הבית. עמיר פרץ הבטיח לי שנלך נטו כלכלית, האמנתי לו ולא ידעתי שכל המוסתים והמטורפים הגיעו יחד איתו, כל אותם אנשים שקיללו אותי ופגעו בי ובילדות שלי, חלקם הגדול מסתתר מאחורי נאורות והם עבריינים, הם אלימים ופוגעניים. אותי לא ישברו". 

בנימין נתניהו ואורלי לוי אבוקסיס (עיבוד: יונתן זינדל ותומר ניוברג, פלאש/90 )
"המעבר לליכוד - הדבר המתבקש". לוי-אבקסיס עם נתניהו | עיבוד: יונתן זינדל ותומר ניוברג, פלאש/90

השרה לקידום וחיזוק קהילתי מבהירה שהייתה יכולה לשמש בתפקיד בכיר יותר - לו רצתה בכך ודוחה גם את הביקורת מתוך הליכוד על השיריון שקיבלה במקום ה-26: "אם הייתי עושה את כל הסחר-מכר הייתי יכולה להגיע לתיק בכיר מאוד. לא הייתי צריכה לשכנע את ראש הממשלה שישריין אותי". 

"הבית שממנו באתי הוא שורשי בנוף הליכוד ועשה את המהפכה של 77', אבא שלי הוא סמל, עשיתי את הדבר המתבקש כשעברתי לליכוד", היא מוסיפה, ""אנשים הפנימו שאני הולכת עם הליכוד, לא ניהלתי קמפיין ולא בזבזתי כספי ציבור", היא אומרת, זאת למרות שהיא מכהנת במשרד חדש שהוקם עבורה במיוחד. "מי שחושב שלטפל באוכלוסיות מוחלשות זה בזבוז – יש לי בעיה איתו".