שרת התחבורה מירי רגב כתבה היום (ראשון) פוסט תקיף בפייסבוק ובו ביקרה בחריפות את הצטרפותה של נכדתו של יצחק שמיר מיכל דיאמנט למפלגה של סער. רגב הקבילה בין ההפסד של הליכוד בראשות יצחק שמיר למפלגת העבודה של רבין בבחירות 1992, ובין ההתפצלות הנוכחית של סער וחברי ליכוד נוספים מהליכוד, שלטענתה עלולה גם היא להביא להפסד דומה. רגב כתבה בין היתר לדיאמנט: "אם סבא שלך היה רואה את מעשייך - הוא היה מתהפך בקברו".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"אינני מכירה אותך אבל חשוב לי לתת לך שיעור קצר בהיסטוריה - בבחירות 1992 התמודד ראש הממשלה שמיר בראש תנועת הליכוד מול יצחק רבין בראשות העבודה", כתבה רגב בתחילת הפוסט, כשהיא פונה לדיאמנט. "אלא שגורמים בתוך הליכוד תקפו אותו כאופוזיציה פנימית. יצחק מודעי פרש לטובת ״המפלגה הליברלית החדשה״ יחד עם עוד מפלגות ימין שפיצלו את הגוש. את הסוף אנחנו מכירים: רבין עלה לשלטון והביא עלינו את אסון אוסלו במחיר דמים נורא".

מיכל דיאמנט, אם סבא שלך היה רואה את מעשייך - הוא היה מתהפך בקברו! מכתב פתוח לנכדתו של ראש הממשלה המנוח יצחק שמיר,...

פורסם על ידי ‏Miri Regev מירי רגב‏ ב- יום ראשון, 3 בינואר 2021

בפסקה השנייה של הפוסט, רגב האשימה את דיאמנט שאותו הפסד של הליכוד בראשית שנות ה-90 עלול להתרחש שוב – באשמתה ובאשמת סער. "את וסער עושים לנתניהו את מה שעוללו אחרים לסבא שלך יצחק שמיר", כתבה. "ניסיון למרוד במנהיג הליכוד, פיצול גוש הימין ואי קבלת דין בוחרי הליכוד. הפעם אסור לנו לתת לזה להתרחש שוב, אסור לפצל את גוש הימין".

עו"ד דיאמנט לא נשארה אדישה והגיבה לפוסט של רגב, אותה כינתה 'דוברת ההתנתקות שעברה למפלגת הליכוד': "כמו סבא שלי, גם אני איני מוכנה לתת יד לרמיסת העקרונות הבסיסיים עליהם מבוססת תנועת הליכוד. מירי רגב, את ושכמותך הבאתם במו ידיכם להרס המפלגה המפוארת הזו, עד שלא השארתם לי ברירה אלא לעזוב את מה שנותר מהמפלגה. הפילוג ושנאת האחים שאתם זורעים בעם, ההכפשות הבלתי פוסקות כלפי כל מי שאינו בצד שלכם והזלזול הבוטה שאתם מפגינים כלפי בוחריכם וכלפי העם כולו".

מירי רגב, סבא שלי היה גאה בי כל ימי חייו ואין לי ספק שגם ובעיקר בימים אלו, בהם התגייסתי למאבק החשוב על עתידה של מדינת...

פורסם על ידי ‏‎Michal Diament‎‏ ב- יום ראשון, 3 בינואר 2021

מוקדם יותר היום פורסם ב-N12 ריאיון עם מיכל דיאמנט, ובו אמרה כי "נתניהו לא מסוגל לספק לישראל את היציבות הדרושה". אתמול הודיע סער על הצטרפותה של דיאמנט למפלגתו, והוסיף: "היא אישה עם השקפת עולם סדורה המבינה לעומק את חשיבות אחדות העם כערך וכיסוד בעוצמה הלאומית שלנו".