יו"ר תקווה חדשה גדעון סער תקף הערב (שבת) בריאיון בפגוש את העיתונות את ראש הממשלה ואמר כי נתניהו נסחט בידי המפלגות החרדיות. סער גם תקף את התוכנית הכלכלית של בנט: "זה לא ריאלי להקפיא את השירותים החברתיים בתקופה שבה המדינה נמצאת".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"המפלגות החרדיות כפו שיתוק", אמר סער בריאיון. "הן מנסות לכופף את הזרוע של המערכת הפוליטית. נתניהו מפחד לקבל החלטות, הוא אחוז פחד". כשנשאל אם נתניהו נסחט בידי המפלגות החרדיות, אמר: "חד וחלק. מאחר שהדבר הכי חשוב מבחינת נתניהו זה האחיזה בשלטון, אז הוא חייב לתת כל דבר. לכן גם לא הכריע בנושא הגיור".

ובאשר לקביעת בג"ץ בנושא הגיור, יו"ר תקווה חדשה טען שמפלגתו הייתה הראשונה להגיב בנושא. "אנחנו בעד אימוץ מתווה שיש בו גם ביטוי לגיור בזרמים בארה"ב, נבנה פתרון", אמר. "אני בעד לתת לכל ציבור מה שמגיע לו אבל לא לעבוד בשירות מפלגות מסוימות".

בנושא התוכנית הכלכלית של בנט, אמר: "התוכנית לא ריאלית. לא ריאלי להקפיא את השירותים החברתיים בתקופה שבה המדינה נמצאת. אנחנו נמנה שר אוצר מקצועי ונבצע רפורמה, דיגיטציה של כל השירות הציבורי, נלך להילחם בבירוקרטיה ונבצע תוכנית ריאלית".

 
בתגובה לדבריו של סער נמסר מימינה: "למרות התחייבותו של סער לחדול אש, מפלגת העריקים של סער משיכה בקמפיין ההכפשות, ישראל לא זקוקה לעוד עסקנות בסגנון סער‎".