ליברמן תחת מתקפה: שרת העלייה והקליטה לשעבר סופה לנדבר, מי שהייתה בכירה בישראל ביתנו במשך שנים, יוצאת הערב (ראשון) בחריפות נגד יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן – פחות מיומיים לבחירות. בסרטון שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה, קראה לציבור תומכי ישראל ביתנו שלא להצביע עבור ליברמן, וטענה: "הכל אצלו שנאה; זו כבר לא מפלגת ימין".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"איני יכולה להרשות לעצמי להמשיך לשתוק", פתחה לנדבר. "יום לפני הבחירות, החלטתי לשבור שתיקה שכפו עליי ולהעביר מסר חשוב למצביעי ישראל ביתנו. לא דיברתי על כה, הופעלו עליי לחצים, פחדתי. אבל אתם חייבים לדעת את האמת".

השרה לשעבר מישראל ביתנו הזהירה את מצביעיו של ליברמן: "איווט מוכן לשבת עם השמאל ועם הרשימה המשותפת – וכך יהיה אחרי הבחירות. המפלגה מכרה את עצמה תמיד כמפלגת ימין, אבל זה לא נכון". בשלב זה, מי שהייתה שרה בכירה מטעמו של ליברמן, עברה למתקפה אישית וחזיתית נגדו: "הוא דיקטטור, הכל צריך להיעשות לפי הדרישה שלו".

אביגדור ליברמן (צילום: יונתן סינדל, פלאש/90 )
"שונא את כולם". ליברמן | צילום: יונתן סינדל, פלאש/90

"הוא שונא את כולם", הוסיפה, "את החרדים, את הערבים. לפני כמה שנים מכר שהוא שונא את הערבים והיום יישב איתם ביחד, ואותו דבר עכשיו עם החרדים: היום הוא שונא אותם, אך לפני שנתיים התחבק עם דרעי ועם ליצמן". עוד אמרה: "הוא מנצל וזורק, הכל אצלו שנאה".

בצל סערת ליברמן וניקול ראידמן, שהטיחה ביו"ר ישראל ביתנו שהוא כביכול "לא יכול לשבת בחלל אחד עם הומואים" – גם לנדבר סיפרה על יחסו לקהילה הגאה: "יש לו סלידה מהומואים, הוא חיים לא נתן להם תמיכה". היא אף ציינה ש"באירועים שבהם היו נציגים של הקהילה – הוא לא היה מגיע".

בסיום דבריה, קראה נחרצות לבוחרים הפוטנציאליים של מפלגתה לשעבר שלא לתמוך בליברמן: "אל תתנו לו את הקול שלכם, הוא מטעה אתכם. שירות עבור האזרחים היא מילה גסה בישראל ביתנו".

פנייתי לאזרחי ישראל: יום לפני הבחירות החלטתי לשבור שתיקה שכפו עליי ולהעביר מסר חשוב למצביעי ישראל ביתנו, שבמהלך 15 שנה...

פורסם על ידי ‏‎Софа Ландвер‎‏ ב- יום ראשון, 21 במרץ 2021

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר בתגובה: "צר לנו שסופה לנדבר בחרה להמיר כעסים ותסכולים אישיים מכך שלא שובצה לרשימת ישראל ביתנו לכנסת לשקרים והשתלחויות אישיות ביו"ר המפלגה. אנחנו מאחלים לגברת לנדבר בריאות והצלחה בהמשך הדרך".