בזמן שבימין בנט וסמוטריץ' כמעט חתמו על גט באופן סופי, גם בגוש המרכז שמאל לא נראה שיש התלהבות יתרה מחיבורים. ראש עיריית תל אביב ויו"ר מפלגת הישראלים הגיע אמש (ראשון) לריאיון במהדורה המרכזית והצהיר: "גנץ יותר נטל ומנכס, עדיף שינטוש - לא אחבור לכחול לבן בראשותו".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"עדיף שהוא ינטוש וישאיר את המפלגה. הוא יותר נטל מנכס", אמר חולדאי על גנץ. "אם הוא יעזוב את הפוליטיקה אפשר לשקול חבירה לכחול לבן, אם לא אז לא. אני הולך לבנות את המפלגה שתוביל את הגוש ומצד שני אני לא מהמר, יש לי אחריות ואפעל באחריות".

בני גנץ מזהיר מגילויי אלימות שיובילו לרצח (צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12)
נזף בשרים. ראש הממשלה החליפי גנץ | צילום: באדיבות ספורט 1, קשת12

חולדאי עורר סערה בבוקר כשאמר שבעוד עשרה ימים יפתח את עולם התרבות למי שקיבל את שתי מנות החיסון נגד קורונה. הוא ענה לביקורת ואמר כי גם בבני ברק לא עומדים בהנחיות והעביר ביקורת על ראש הממשלה נתניהו שמשתמש בחיסונים לצרכים פוליטיים. 

"אני כל חיי שומר חוק. הכל פוליטי במדינת ישראל, כולם עושים פוליטיקה", אמר חולדאי. "מראים לציבור שקניבסקי פותח את בתי הספר זאת לא בעיה פוליטית, עוד לא פתחתי. מגיע לאנשים במדינת ישראל לקיים את חיי התרבות. יש לנו ראש ממשלה שעובד על הציבור ועושה פוליטיקה במקום מה טוב. נותן פרוטות לתרבות והוא יפתח אותה לקראת הבחירות".