שלושה ימים לפני סגירת הרשימות לכנסת, חברת הכנסת לשעבר מירב בן ארי מצטרפת הבוקר (שני) למפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד. "בחרתי להצטרף ליש עתיד כי המפלגה הזו בשבילי היא בית", כתבה בפייסבוק. "יאיר לפיד הוא מנהיג, ישר, ערכי, נאמן לדרכו ובעיקר אדם שאני סומכת עליו ומאמינה בו".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בן ארי פרסמה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה תמונה של שמש, סמל הקמפיין של יש עתיד בבחירות 2021. ראש יש עתיד, יאיר לפיד, בירך את המהלך בפוסט משלו: "ברוכה הבאה". 

בפוסט שמסביר מדוע החליטה לחזור לחיים הפוליטיים כתבה: "כבר יותר משנה וחצי אני מחוץ לכנסת, מסתכלת, מפרשנת בתקשורת ומבינה שהגיע הזמן שלי לחזור. בניגוד לכנסות הקודמת שבהן לא חשבתי לחזור, הפעם אני מרגישה שאפשר לעשות שינוי ולהחליף את ההנהגה הקיימת. המשבר בציבור הישראלי הוא עצום, חוסר האמון של האזרחים בהנהגה ובמוסדות המדינה גדל מיום ליום".

"המשבר הוא לא רק המגפה המטורפת", המשיכה. "הקורונה פשוט פתחה את כל הפצעים שיש בחברה שלנו, את השיסוי, הפערים הגדולים ובעיקר רובנו מבינים שחייבים לשנות ובהקדם. הח"כים של יש עתיד הם הנבחרת הכי מקצוענית ומעולה שיש היום בכנסת, כל אחת ואחד מהם וזו זכות גדולה עבורי להצטרף אליהם".

למה החלטתי לחזור לכנסת ולהצטרף ליש עתיד? כבר מעל שנה וחצי אני מחוץ לכנסת, מסתכלת, מפרשנת בתקשורת ומבינה שהגיע הזמן שלי...

Posted by ‎מירב בן ארי - Merav Ben Ari‎ on Monday, February 1, 2021

סקר המנדטים האחרון של חדשות 12 שנערך אתמול העניק ליש עתיד 17 מנדטים, מה שחיזק את מעמדה כמפלגה השנייה בגודלה אחרי הליכוד, שזכתה ב-30 מנדטים. תקווה חדשה של סער ירדה במנדט אחד לעומת הסקר האחרון ועמדה על 14 מנדטים, ומפלגת ימינה בראשות נפתלי ובנט ירדה גם היא במנדט ועמדה על 13 מנדטים.