"קורא לו לבוא לעימות בכל מקום ושעה": יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, התייחס הבוקר (ראשון) למהומה בכנס מפלגתו במושב עזריה: "אירוע מאוד חמור". הוא קרא לנתניהו לבוא לעימות והוסיף: "מי ששולח בריונים לפוצץ באלימות כנסים הוא זה שמפחד מאיתנו". אמש, הותקפו תומכיו של סער בכנס שקיים במושב עזריה על ידי תומכי הליכוד. אחד הפעילים אף פונה לבית החולים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"אירוע מאוד חמור. לא שמעתי עד לרגע זה שום גינוי או התנערות מנתניהו", אמר סער בריאיון לתוכנית קלמן-ליברמן בכאן רשת ב'. "נתניהו שתק גם כשקראו לי בוגד בכנסים שלו. הוא עושה דה-לגיטימציה והכפשה שיטתית של יריבים פוליטיים כשיטת עבודה. השיטות שלו אלימות. אסור להתרגל לזה. הוא ידרדר את ישראל למלחמת אזרחים".

פעיל תקווה חדשה נפגע מזריקת ביצה ופונה באמבולנס
פעיל תקווה חדשה שנפגע על ידי פעילי ליכוד ופונה לביה"ח

סער הוסיף כי "אדם שאנשיו מפוצצים באלימות כנסים של אחרים הוא פחדן. אני קורא לו לבוא לעימות בכל מקום וכל שעה במקום לשלוח בריונים לכנסים שלי".

מהומה התפתחה אמש בין פעילים של מפלגת "תקווה חדשה" לבין פעילי מפלגת "הליכוד" סביב כנס תמיכה שארגן גדעון סער במושב עזריה שבשפלה. פעילי הליכוד הגיעו בהמוניהם למקום וכתוצאה מכך המשטרה הוזמנה כדי לאבטח את סער. אחד מפעילי מפלגת תקווה חדשה פונה באמבולנס לאחר שהושלכה עליו ביצה.