יומיים לפני הבחירות ולאחר ההפגנה אתמול, ראשי תנועת "אין מצב" הודיעו הערב (ראשון) על החלטתם לפרק את מאהל המחאה, שהיה מאויש ברציפות במשך 9 חודשים ופעל מסביב לשעון. המארגנים מסרו כי המאהל סיים את תפקידו ההיסטורי - וקראו לאזרחי ישראל להצביע מחרתיים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"המאהל של "אין מצב" בבלפור מילא את תפקידו ההיסטורי ואחרי תשעת חודשי מחאה כנגד ראש ממשלה נאשם בפלילים שהוביל ממשלה כושלת החלטנו היום, בהחלטת פעילות ופעילים משותפת לפרקו", נמסר. "החלטתנו מתקיימת לאחר ש"אין מצב" ותנועות המחאה השונות הביאו להפלת הממשלה וכעת נתמקד בהגדלת אחוז ההצבעה של האזרחים המבקשים שינוי".

המאהל הוקם ב-11 ביוני 2020, לאחר שתת-אלוף (במיל') אמיר השכל יצא למחות על המדרכה הסמוכה למעון ראש הממשלה בקריאה לנתניהו להתפטר. מאז נבנה המאהל באותו מקום תחת הסיסמה "מאהל המחאה - אש המחאה". לאחר המעצר המתוקשר של השכל, הצטרפו למחאה גם רונית ארנפרוינד ואסף אגמון ואליהם הצטרפו עוד עשרות פעילים שאיישו את המאהל.

"פירוק המאהל מתקיים מתוך החלטה מלאה שהוא מילא את תפקידו ההסטורי ואף הביא לבחירות", הוסיפו ב"אין מצב" וקראו לכל מי שמבקש שינוי לצאת להצביע ביום שלישי.

ההחלטה לפרק את המאהל התקבלה לאחר ההפגנה אתמול בכיכר פריז בסמוך למעון, שאליה לפי ההערכות הגיעו כ-20 אלף בני אדם, במחאה הגדולה ביותר ב-39 השבועות שבהם היא מתקיימת נגד ראש הממשלה נתניהו, בדרישה שיתפטר בשל המשפט שמתנהל נגדו.