"את החרפה הזו לא תוכל לטשטש לעולם, אפס": ראש הממשלה נתניהו אמנם הגדיר את 30 המנדטים שהשיג הליכוד בבחירות הללו "הישג כביר", אלא שבפועל מדובר ב-6 מנדטים פחות מהבחירות הקודמות - ואם בוחנים את תמונת הגושים, נתניהו שוב לא יכול להקים ממשלה - אלא אם יישען על הרשימה הערבית המאוחדת של מנסור עבאס. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בינתיים, מאחורי הקלעים, כבר החלו בימים האחרונים ההאשמות בליכוד לכך שלא הושגו 61 המנדטים המיוחלים - ונתניהו האשים את חבר מפלגתו, שלמה קרעי, ששימש כסגן יו"ר ועדת הבחירות מטעם הליכוד בכך ש"לא סיפק את הסחורה" - כפי שדווח בכאן 11. מאחורי הקלעים סוער אפילו יותר - ועדות לכך ניתן למצוא בקבוצות הוואטסאפ של פעילי הליכוד. 

דוברו של השר דודי אמסלם ודוברו של ח"כ שלמה קרעי, האשימו זה את זה בכישלון - וכך כתבו בין היתר: "מושחת עלוב שכמוך", כתב דוברו של קרעי לדוברו של אמסלם, וזה השיב: "על העובדה שהפלתם את מערכת הבחירות בשעה 07:05 בבוקר - את החרפה הזו לא תוכל לטשטש לעולם", כשהכוונה היא לכך שהאפליקצייה ששלמה קרעי הכניס לדיווח ממוקדי ההצבעה והחליפה את "אלקטור" - היא זו שקרסה.

בתגובה, השיב לו דוברו של קרעי: "אתה איש דורסני ודוחה, שקרן ואינטרסנטי. הליכוד מעניין לך אתה יודע את מה. רק כסף כסף כסף כסף. אתה משרת את האינטרס של אלקטור. אתה פועל ופעלת נגד הליכוד ואתה אחראי לקמפיין העלוב. אתה עשית הכל כדי לחבל רק כדי שיוכלו להעביר מידע למפלגות אחרות". 

מוקדם יותר היום, בחר חבר הכנסת קרעי להבהיר מה קרה בפוסט שפרסם - בו הכחיש שנתניהו נזף בו: "ראש הממשלה דיבר איתי פעמים רבות מאז יום הבחירות, הוא יודע על כל צעד וצעד שעשיתי באישור ובסמכות ומעריך את העבודה של מטה הקלפיות בראשותי. לא הייתה מילה אחת של נזיפה או חוסר שביעות רצון מתפקוד המטה בראשותי. התוצאות מאכזבות את כולנו ובצדק אבל אלו שעל ראשם בוער הכובע מנסים להסיר את האחריות מעצמם על ידי שקרים וסילופים".  

דוברו של השר אמסלם הגיב לדברים, וכתב: "איש טיפש ומסוכן, הפוסטים הארוכים והמייגעים שלך לא יטשטשו את הכישלון שאתה ורק אתה אחראי עליו. בגללך ורק בגללך הליכוד איבד שני מנדטים. מעולם אפליקציית אלקטור לא נפלה, אתה איש שפל, תתבייש לך, אידיוט מטומטם".