"לא אאפשר ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה": יומיים בלבד נותרו לבחירות וראשי המפלגות עושים כל מאמץ לרכוש את אמון המצביעים. יו"ר מפלגת ימינה, נפתלי בנט, חתם היום (ראשון) על מסמך במהלך ריאיון בערוץ 20, ובו התחייב בין היתר כי לא ישב בממשלה בראשותו של יאיר לפיד.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"לא אאפשר ליאיר לפיד להיות ראש ממשלה, גם לא ברוטציה. לא אקים ממשלה על קולותיו של מנסור עבאס מהתנועה האיסלאמית", אלו שני הסעיפים שעליהם חתם בנט במהלך הריאיון. לצד מקום חתימתו של בנט, נותרה שורת חתימה ריקה עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו.

נזכיר כי לפני כמה שבועות כבר הצהיר בנט כי הוא ומפלגתו לא ישבו בממשלת שמאל, לרבות ממשלה בראשותו של יאיר לפיד. "אני רואה בכל הסקרים וגם בהתנהלות בשנתיים האחרונות שנתניהו לא מסוגל להקים ולהחזיק ממשלה יציבה, ולכן הגיע הזמן להחליף אותו וזה יקרה רק מימין. ימינה לא תשב בממשלה בהובלת השמאל, כולל לפיד כראש ממשלה", אמר בנט בריאיון לכאן רשת ב'.

"אנחנו לא נשב בממשלה בראשות השמאל", הוסיף בנט, "אין לנו בעיה שלפיד ישתתף בממשלה והברירה בקלפי בסוף זה או המשך הדשדוש עם נתניהו, או שינוי וזינוק בהובלה שלי". באשר לטענה של לפיד כי הוא אינו איש שמאל, אמר יו"ר ימינה: "הוא גם יכול להגיד שהוא קנגורו".