שוב אירוע אלימות נגד פעילי תקווה חדשה: עופר ברקוביץ', לשעבר יו"ר האופוזיציה בעיריית ירושלים ומועמד לכנסת מטעם מפלגת "תקווה חדשה" הותקף אמש (ראשון) בסיור לקראת הבחירות שקיים בשוק מחנה-יהודה בבירה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בתיעוד מן האירוע שהתרחש אתמול נצפו מספר פעילים שמתגודדים סביב ברקוביץ' וצועקים קריאות גנאי נגד גדעון סער. בשלב מסוים החלה אלימות פיזית שהתבטאה בדחיפות, ואלו נהדפו על ידי המאבטחים. מי שנצפה מתעמת עם ברקוביץ' הוא פעיל הליכוד משה מירון שמוכר גם מנוכחותו הקבועה במאהל התמיכה בראש הממשלה מול המעון בבלפור. לא היו נפגעים באירוע.

יו"ר "תקווה חדשה", גדעון סער, אמר כי "היינו בסיור מדהים בשוק מחנה יהודה בירושלים. בסיומו - שוב הותקפו פעילי 'תקווה חדשה' ובהם מועמדנו לכנסת עופר ברקוביץ', על ידי ביביסטים. לא מפחדים". ברקוביץ' עצמו כתב לאחר האירוע: "בסיום סיור מוצלח מאוד בשוק מחנה יהודה הגיעו פעילי ליכוד וניסו להתעמת איתנו ולתקוף. אנחנו לא נרתעים מאלימות ובריונות". 

בתוך כך, שלשום בכנס של "תקווה חדשה" ביישוב עזריה התעורר עימות אלים בין פעילי התנועה לפעילי ליכוד. במהלכו נזרקה ביצה וחפצים נוספים על אחד הפעילים שנפצע קל והועבר לטיפול רפואי באמבולנס.