יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הגיע היום (שבת) לריאיון מיוחד במשדר ראשי המפלגות של "פגוש את העיתונות". במהלך הריאיון התייחס לדבריו השנויים במחלוקת נגד קהילת הלהט"ב וטען כי "הכול המצאה והכול שקרים - אני תומך במתן זכויות מלא לכל הקהילה הלהט"בית".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"קודם כול אנחנו רוצים ממשלה בלי ש"ס ובלי יהדות התורה ואמרנו את זה לאורך כל הדרך", הדגיש ליברמן כשנשאל על התבטאויותיו השנויות במחלוקת כלפי הציבור הדתי. "התבטאתי פעם אחת בהתבטאות חסרת תקדים במשך חודש לאחר שכינו חיילת מגוירת 'שיקסע'. נתניהו וגנץ לא גינו את זה אפילו פעם אחת - הם הוציאו סרטון שמראים דתיים רפורמיים ככלבים וכולם שתקו".

"ש"ס ויהדות התורה פוגעים בציבור החרדי יותר מכולם", טען ליברמן. "זה לא משנה שבוחרים בהם - מי שמשאיר את הציבור החרדי בעוני, ללא השכלה, מקצוע והכנסה - זה הם. הם רוצים אותם מסכנים עניים ונזקקים - נותנים להם קצבה ופתק הצבעה".

אביגדור ליברמן (צילום: חדשות 12)
אביגדור ליברמן | צילום: חדשות 12

על עלייתו בסקרים אמר ליברמן: "לא מעניין אותי מנדטים ותפקיד. אנחנו אחרי שלושה סבבים שבהם יכולתי לקבל כל תפקיד. מה שחשוב הוא להציל את ישראל. נתניהו ירכיב ממשלה עם ליצמן, סמוטריץ' ובן גביר - מי שעובד יקבל העלאת מיסים של 16%".

ליברמן, שישב בעבר בממשלה לצד החרדים, טען כי דרעי וגפני הם לא אותם דרעי וגפני שהיו בעבר. "היום נתניהו נמצא אצלם בן ערובה וכל מה שמעניין אותו הוא להציל אותו משפטית ופוליטית והם לא לוקחים שבויים", טען ליברמן.

"ש"ס ויהדות התורה פוגעים בחרדים יותר מכולם"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן

"הכול המצאה, הכול שקרים בשליחות של משפחת נתניהו - אין פה מילה של אמת", אמר ליברמן על טענותיה של ניקול ראידמן כי ביקש שתרחיק ממנו חברים הומואים. "אני תומך במתן זכויות מלא לקהילת הלהט"ב. מי שהצביע נגד זה הליכוד, 'הסמוטריצ'ים' והחרדים".

על השאלה מי הוא מעוניין שיעמוד בראשות הממשלה, השיב: "מי שדואג למדינת ישראל חייב לוותר על האגו ולאפסן את האמביציות. יש רעיון מסדר אחד, אין כאן שאלה - מי שהביא את מירב המנדטים הוא המועמד". עוד הדגיש ליברמן כי הרטוריקה לפני הבחירות, לא משקפת את המשא ומתן שמתנהל לאחר הבחירות.

ניקול ראידמן ואביגדור ליברמן (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , באדיבות ספורט 1)
צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , באדיבות ספורט 1

בסיום דבריו הפנה ליברמן שאלה ליו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ': "בתור מי שחוזר בחזרה למשפט התורה - האם תקדם הפרדה בין נשים לגברים במרחב הציבורי והאם תתמוך בהדתה במערכת החינוך ותפעל לשינוי חוק השבות?".