נבחרה רשימת העבודה לכנסת ה-24: ארבעה ימים לפני הגשת הרשימות הסופיות לוועדת הבחירות, הליך הפריימריז במפלגת העבודה הסתיים הערב (שני) ורשימת המועמדים מטעם המפלגה פורסמה - ולראשונה מדובר ברשימה שמדורגת בשיטת הריץ'-רץ' ומחולקת באופן שווה בין גברים לנשים.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

תוצאות הפריימריז במפלגת העבודה‎
תוצאות הפריימריז במפלגת העבודה‎

תחת מרב מיכאלי שנבחרה לראשות העבודה בשבוע שעבר, יתמודדו לכנסת במקומות הראשונים: 

2. עמר בר לב (ח"כ לשעבר מטעם העבודה) 
3. אמילי מואטי (פעילה חברתית) 
4. גלעד קריב (ראש התנועה הרפורמית בישראל) 
5. אפרת רייטן (עורכת דין שבעברה שימשה כמנחת טלוויזיה) 

המשך הדירוג: 

6. רם שפע (עבר למפלגת העבודה מכחול לבן) 
7. אבתיסאם מראענה 
8. נחמן שי (ח"כ לשעבר מטעם העבודה) 
9. נעמה לזימי 
10. גיל ביילין (בנו של יוסי ביילין, התמודד ליו"ר העבודה) 
11. ערן חרמוני (מזכ"ל המפלגה) 
12. נסים לסרי 
13. אליס גולדמן 
14. מאיה נורי 
15. אמיר חניפס 

עקב מגפת הקורונה, לראשונה בתולדות המפלגה, ההצבעה השנה נערכה באמצעות אתר אינטרנט ייעודי. עם סגירת ההצבעה בשעה 19:00 בערב, שיעור המצביעים עמד על 40% - 18,106 מתפקדים שהצביעו בסך הכל.

בסקר הבחירות של חדשות 12 שפורסם אמש, מפלגת העבודה בראשות מיכאלי עלתה ל-5 מנדטים. עוד עולה מהסקר, כי בהינתן שהמפלגה תתאחד עם הישראלים של רון חולדאי בהנהגתה של מיכאלי, המפלגה תעלה ל-7 מנדטים.

"אני שומרת על ערוצים פתוחים עם כל הנוגעים בדבר", אמרה מיכאלי בבסוף השבוע האחרון בריאיון ל"שישי בחמש" עם גדעון אוקו. "אני מעריכה את חולדאי, שוחחנו אתמול, גם את ניסנקורן ואת שלח, יהיה קשה לדעת בדיוק מה קורה לפני שאדע מה קורה בפריימריז לרשימה שלנו ביום שני. ככל שזה תלוי בי – לא יילכו קולות לאיבוד, אעשה את המקסימום כדי להביא כוח לגוש שלי".

כשנשאלה האם חיבור לכחול לבן הוא אפשרי – היא הבהירה: "אני לא רואה בגנץ כשותף, אנחנו מתקדמים קדימה לעידן הבא. פרץ ושמולי הפכו יחד עם גנץ לעוד סיעה בליכוד, זו הייתה הבחירה הלגיטימית שלהם, זו לא הייתה הבחירה שלי ולא של בוחרי העבודה"