הפער מצטצמם: על פי עדכון נתוני המדגם המתפרסם הלילה (שני) סמוך לשעה 01:00, מפלגת הליכוד היא עדיין המפלגה הגדולה ביותר עם 37 מנדטים. כחול לבן יורדת על פי התוצאות המעודכנות ל-32 מנדטים לעומת 33 שלהם זכתה במדגם הראשוני. עם זאת, ליברמן והרשימה המשותפת מתחזקים במנדט – ובכך משתנה תמונת הגושים: גוש הימין-חרדים בראשות נתניהו יורד מתוצאה של 60 מנדטים ל-59. בחירות 2020 הסתיימו עם אחוז הצבעה של 71% - לעומת 69.8 בבחירות האחרונות בספטמבר. הצטרפו למשדר המיוחד

>> מדגם בחירות 2021 של חדשות 12

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

על פי התוצאות המעודכנות של מדגם חדשות 12, גוש המרכז-שמאל ובראשו בני גנץ זכה ל-54 מנדטים בלבד. הרשימה המשותפת היא שוב המפלגה השלישית בגודלה עם 15 מנדטים. ליברמן שוב יוכל להיות לשון המאזניים בדרך להקמת ממשלה עם 7 מנדטים בלבד. 

תמונת הניצחון של בנימין נתניהו
תמונת הניצחון של בנימין נתניהו

עם היוודע התוצאות נמסר מהליכוד: ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם כל ראשי מפלגות המחנה הלאומי וסכמו להקים ממשלה לאומית חזקה לישראל בהקדם. גנץ גם התייחס לתוצאות בציוץ בטוויטר: "תודה לאלפי הפעילים וללמעלה ממיליון המצביעים שבחרו כחול לבן. אמשיך להיאבק על הדרך למענכם".
 

תוצאות המדגם המלאות:

ליכוד: 37

כחול לבן: 32

משותפת: 15

העבודה-גשר-מרצ: 7

ימינה: 7

ש"ס: 9

יהדות התורה: 7

ישראל ביתנו: 7

חלוקה לגושים:

גוש ימין-חרדים: 59

גוש מרכז-שמאל: 54

ליברמן: 7

תוצאות מדגם כאן 11

ליכוד: 36

כחול לבן: 33

משותפת: 15

ש"ס: 9

יהדות התורה: 8

ימינה: 6

העבודה-גשר-מרצ: 6

ישראל ביתנו: 7

חלוקה לגושים:

גוש ימין-חרדים: 59

גוש מרכז-שמאל: 54

ליברמן: 7 

תוצאות מדגם ערוץ 13

ליכוד: 37

כחול לבן: 34

משותפת: 14

ש"ס: 9

יהדות התורה: 7

ישראל ביתנו: 6

ימינה: 6

העבודה-גשר-מרצ: 7

חלוקה לגושים:

גוש ימין-חרדים: 59

גוש מרכז-שמאל: 55

ליברמן: 6

בשעות האחרונות לפני סגירת הקלפיות, הקדישו שני המועמדים המובילים את מירב זמנם במאמץ להמריץ את המצביעים שלהם להגיע לקלפיות. בעוד יו"ר כחול לבן בני גנץ התמקד באזור תל אביב וניסה לגרום לאזרחים לעזוב את מקומות הבילוי ולהגיע לקלפיות, ראש הממשלה נתניהו התמקד באזור ירושלים ויצר קשר עם אנשים באמצעות שיחות טלפון.

במהלך שעות ההצבעה היום, ניסו גם גנץ וגם נתניהו לפנות למצביעיהם באמצעות הרשתות החברתיות. "באנו עכשיו למסיבת הפתעה, 20 בוחרים שכבר הצביעו ואמרנו - כל אחד יביא עוד 20 מצביעים לליכוד וגם אתם", אמר נתניהו בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק שלו כשברקע עשרות מריעים לו וצועקים "ביבי מלך ישראל".

גם גנץ פרסם סרטון לייב בפייסבוק בזמן שהיה ברכבו בדרכו לעיר חיפה: "אנחנו באים להחליף את ביבי", בשביל שזה יקרה אנחנו צריכים אתכם אני צריך שתצאו מהבתים תלכו להצביע בעצמכם", אמר גנץ. " יש יום יפה יש כאלה שמנצלים אותו הוליכם לפארק עושים פיקניק, אבל אסור לשכוח את החובה האזרחיית – קודם לעשות בחירות אחר כך לעשות קניות".