ראש הממשלה נתניהו תקף היום (שני) בחריפות את הדברים שאמר יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה ל-N12 לפיהם לא יתמוך בממשלה שתתקוף בעזה. "בושה וחרפה", אמר תקף נתניהו. "בזמן שחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שומרים על ביטחון ישראל, שותפו של גנץ בכנסת מגנה זאת".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

ראש הממשלה המשיך וחזר על המסר שלו במהלך כל קמפיין הבחירות האחרון: "לגנץ אין ממשלה בלי איימן עודה ואחמד טיבי וממשלה כזאת תסכן את ביטחון מדינת ישראל". עודה עצמו התייחס גם לתגובה של נתניהו: "תפסיקו לשקר לציבור - אי אפשר להרתיע אנשים שאין להם מה להפסיד".

"הרשימה המשותפת היא היחידה שמציבה אלטרנטיבה חברתית ומדינית", המשיך עודה. "בלי מהלכים חד-צדדים, סיום המצור, ומשא ומתן לשלום צודק ולא הסדרה זמנית שרק תוביל למותם של חפים מפשע נוספים".

גם גנץ התייחס לדברים של נתניהו, ובעיקר לעיתוי בו בחר לפרסם אותם. "בית נפגע בנתיבות, משפחות בורחות למקלטים וילדים בוכים בפחד - אבל ראש הממשלה מוצא זמן להמשיך בקמפיין השקרי שלו במקום להשיב את השקט לדרום", אמר. "דבריו של עודה מקוממים, בדיוק בגלל התבטאויות כאלו הוא לא יישב בממשלתי. נתניהו, המדינה תחת אש-לך תטפל בה. לתושבים בדרום מגיע יותר. חייבים להתקדם".

מוקדם יותר היום התארח יו"ר הרשימה המשותפת איימה עודה בדסק החדש של N12 והצהיר באופן חד משמעי שלא ישתף פעולה עם ממשלה שתוקפת בעזה. "אנחנו רוצים לסיים את הכיבוש ושיהיה שלום בין שני העמים", אמר. "הגישה הזו היא לא הגישה של גנץ – הוא תומך בסיפוח חד צדדי".

עודה התייחס גם ליחסים עם מפלגת כחול לבן: "אין מגעים בינינו לבין גנץ. הוא לא רוצה שיתוף פעולה ואנחנו רוצים לנצח את המושג רוב יהודי. במקרה שהוא יגיד לנו שיש לו גישה אחרת מהקמפיין, יש על מה לדבר. אם תהיה גישה אחרת - נבחן אותה".

יו"ר המשותפת התייחס גם למטרות של הסיעה בבחירות הקרובות. "מטרתנו בבחירות האלה היא להגיע ל-15 מנדטים", סיפר. "בבחירות האחרונות, בסקרים עשרה ימים לפני הבחירות, קיבלנו 10 מנדטים. בסוף קיבלנו 13 מנדטים".