ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שלישי) בנאום בכנס ירושלים של עיתון "בשבע" שליברמן בחר להיות בגוש המרכז שמאל כי "אין לו בכלל ברירה", אמירה שנשמעת כמו רמיזה שמישהו סוחט את ליברמן ומתקשרת לדברים שאמר אתמול, על כך שמישהו חיצוני וזר "מפעיל" את יו"ר ישראל ביתנו ונותן לו הוראות. נתניהו גם עקץ את את גנץ ואמר שגנץ זה חיקוי של נתניהו בעלי אקספרס.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

נתניהו אמר על ליברמן, תוך כדי שהוא פונה לקהל הנוכחים בכנס: "למה הוא בחר להיות שם? (בגוש השמאל) זה לא תלוי באוהב אותי או לא. אין לו בכלל ברירה. שמעתם אותי? אין לו בכלל ברירה". 

ראש הממשלה גם עקץ תוך כדי הנאום שנשא את מתחרו הפוליטי בני גנץ. "הוא ביבי בעלי אקספרס - חיקוי דהוי", אמר. הוא המשיך ותקף את סביבתו של יו"ר כחול לבן: "היועצים הקרובים של גנץ השוו את טראמפ להיטלר".

נתניהו פנה אל מצביעי הימין ש"מטיפים" לו לדבריו, ויצא נגד הקביעה הזו. "מדהים אותי לשמוע מחבריי מתיישבי יהודה ושומרון שבאים ומטיפים לי, שבלמתי בגופי את הנסיגה והעקירה", אמר. "אני מדבר אל הקיר. אין אדם שבלם נסיגה יותר ממני".

"אנחנו בונים את ירושלים ואת פאתי ירושלים. נתתי הנחייה מיידית, אישור להפקדה בנייה של 3500 יחידות דיור בE1", אמר נתניהו וסיפר גם איך דחף לבנייה בירושלים בעבר ובהווה: "הקמתי את הר חומה והיום חיים שם 38 אלף משפחות, ואתמול הוספנו עוד 10 אלף יחידות דיור. יהיו שם 50 אלף יחידות דיור".