בנימין נתניהו, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד 

אזרחי ישראל, אנחנו במרחק שני מנדטים מהניצחון. אני מבקש מכם לצאת ולהצביע עבורי, אחרת נקבל בחירות רביעיות או ממשלת שמאל מסוכנת של גנץ, מרצ וליברמן – ממשלה שתהיה תלויה לגמרי באחמד טיבי וברשימה המשותפת. אסור להמר כך על ביטחון ישראל.

אבל עם שני מנדטים נוספים שלכם, נקים ממשלה לאומית חזקה. ואחרי שהבאתי עם חבריי את העשור הטוב והבטוח ביותר בתולדות ישראל, אביא עכשיו ריבונות בחבלי מולדת, ברית הגנה היסטורית עם ארצות הברית, חיסול האיום האירני ושלום עם מדינות ערב הוספות ורפורמות ענק להפחתת יוקר המחייה.

אתם רואים איך אני מטפל באחריות בקורונה. אנו מקדימים את כל העולם בנושא. וכולנו יודעים שגנץ לא מסוגל להיות ראש ממשלה. יועצו הקרוב ביותר של גנץ, ישראל בכר, חשף את האמת שמנסים להסתיר מכם: אין לגנץ אומץ לתקוף באירן, הוא סכנה לישראל – כך הוא אמר. וחברת הכנסת ינקלביץ' המקורבת מאוד לגנץ אמרה שאסור שגנץ יהיה ראש הממשלה.

גנץ פשוט לא יכול אבל אנחנו כן יכולים. אנחנו ככה קרובים לניצחון שיבטיח את העתיד של כולנו, שלכם. אזרחי ישראל. זה תלוי בכם. צאו, הצביעו לי - ובעזרת השם ננצח.

בני גנץ, יו"ר כחול לבן 

מדינת ישראל נשלטת בידי אדם חסר גבולות שמשרת רק את עצמו. נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים מפעיל מערך הכפשה משומן אחרי פוליטיקאים, פקידים, יועצים ואחריו צבא של מפיצי רעל ושקרים.

לפני שנכנסתי לפוליטיקה, הזהירו אותי מפניו. בכירים בליכוד סיפרו שאין לו קווים אדומים. המדינה לא חשובה – רק הכיסא. אם נתניהו יביא מנדט אחד יותר – הוא יישאר. נלך לישון עם ביבי, ונתעורר עם ארדואן. חוק צרפתי שימלט אותו מדין, זה מה שהוא רוצה.

נתניהו, אני לא מפחד – ואסור שאזרחי ישראל יפחדו. 38 שנים לחמתי עבור המדינה, עמדתי בראש הארגון הגדול, המורכב והחשוב ביותר בישראל וכעת אני שוב עומד בחזית.

אזרחי ישראל, הוא ימכור שנאה ופילוג - אני אביא תקווה. הוא יפיץ רעל - אני ארפא. מדינת ישראל חייבת לנצח. נעבוד ביחד למען החברה הישראלית, למענכם. אני מאמין במדינת ישראל, אני מאמין בכם. מאמין בחברה הישראלית. כל זה יקרה רק אם ננצח. חייבים להתקדם, לשים את ישראל לפני הכל. אזרחי ישראל, צאו להצביע.