מאז התקרית בו זרקה הפעילה החברתית בריניש זהבה בק תפוח לעברו של ראש הממשלה נתניהו בעצרת בחירות הליכוד בנתניה, קבוצות הליכוד התמלאו בקריאות גזעניות נגד יוצאי אתיופיה לצד הפצה של פרטיה האישיים וקריאות לפעולות כנגדה. הפעילים בקבוצות התבקשו לדווח עליה במקום עבודתה, להטריד אותה אישית ברשתות החברתיות ולדווח לאנשי ציבור יוצאי אתיופיה על ההתנהגות שלה.

בין היתר הפעילים שיתפו את הריאיון של זהבה בתוכנית "שש עם", הוסיפו קריאות גזעניות וסיפרו שהם מתכוונים גם לפנות לשר החינוך פרץ בנושא. "ההסתה של שולחיה העבירו אותה על דעתה", כתבה אחת המגיבות. "היא לא ראויה להיות מורה בישראל – צריכה להיות מאחורי סורג ובריח".

אישה נוספת שחברה בקבוצה "נשים בליכוד" הוסיפה: "הנושא רגיש כרגע מול העדה, השמאל מחפש שנעשה טעויות. חייבים להרגיש את השטח מול העדה, זה נושא רגיש ולכן כנראה שנתניהו לא הגיב".

הפעילים בקבוצות השונות שיתפו גם תמונות מסך של הודעות אישיות ששלחו למורה מנתניה. חלקם גם העלו את האפשרות שיגיעו לכנס דומה של גנץ ויזרקו עליו תפוחים ותותים: "ואז נראה איך האדיוטית הזו תגיב". מגיב נוסף כתב: "לא מתביישת אם לא ליכוד לא בגין לא שמיר הייתה היום באתיופיה"‎‎.

במהלך ריאיון לתוכנית "שש עם עודד בן עמי", סיפרה זהבה מה הוביל לתקרית: "הייתי בכנס והזדעזעתי, פעם ראשונה שלי בכנס של אנשים שאמורים להוביל אותנו ולהוות לנו דוגמה אישית. כל מה שהם עשו שם זה מסע של הסתה". בריניש ביקרה את נתניהו ואמרה כי היא "חושבת שעומד בראש המדינה הזו אדם שהוא מאוד מנותק מהקרקע בה אנו חיים".